שתף קטע נבחר

נובאק ג'וקוביץ' עלה לגמר אליפות אוסטרליה

המדורג 1 בעולם ניצח בקלות 0:6 ,2:6, 2:6 את לוקא פוי הצרפתי (30 בעולם) והעפיל למשחק על הגביע ביום ראשון בו יפגוש את רפאל נדאל

 

הגמר שכולם רצו באליפות אוסטרליה יתקיים ביום ראשון הקרוב: נובאק ג'וקוביץ' יפגוש את רפאל נדאל בקרב קלאסי אחרי שהסרבי ניצח בקלות 0:6, 2:6, 2:6 את לוקא פוי הצרפתי (30 בעולם) בחצי הגמר.

 

זה היה קל מדי עבור ג'וקוביץ' (1 בעולם), שהציג טניס מושלם מול יריבו חסר הניסיון במעמדים האלה. כבר אחרי המערכה הראשונה היה ברור מי יהיה המנצח במשחק הזה. נולה עשה כל מה שהוא רצה במהלך המשחק ולפוי נותר רק להילחם על הכבוד ולא לצאת מושפל. 

 

נובאק ג'וקוביץ' (צילום: AFP)
נובאק ג'וקוביץ'. זה היה קל מדי(צילום: AFP)

 

הפעם האחרונה בה נובאק ג'וקוביץ' ורפאל נדאל נפגשו הייתה בחצי גמר ווימבלדון, אז ניצח ג'וקוביץ' בדרך לזכייה בטורניר. הפעם האחרונה בה השניים נפגשו באוסטרליה הייתה בגמר 2012, גם אז ניצח הסרבי.

 

מהלך המשחק

נובאק ניצל את הניסיון שלו ואת ההחטאות של פוי כדי לשבור כבר בהתחלה ולעלות ל-0:3 מהיר. תוך 18 דקות נולה עלה ל-0:5 אחרי עוד שבירה קלילה. חמש דקות עברו והסרבי סגר עניין עם 0:6. כרגע זה נראה שהמשחק יסתיים מהר מאוד.

 

פוי סוף סוף לקחת נקודה ולהשוות ל-1:1. ג'וקוביץ' שבר ועלה ל-1:4. נולה שבר שוב בקלות רבה מדי וניצחה במערכה 2:6. גם המערכה השלישית הייתה קלילה והסתיימה ב-2:6 לג'וקוביץ'.


פורסם לראשונה 25/01/2019 10:34

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים