שתף קטע נבחר

בגלל הגשם: חצי הגמר יחודש בשבת

הקרב בין נובאק ג'וקוביץ' לדומיניק תים ברולאן גארוס נעצר פעמיים בגלל מזג האוויר בפריז, והמגרש כוסה במצב של 2:6, 6:3, 1:3 לתים. המשחק יימשך ב-13:00, רפאל נדאל מחכה למנצח בגמר

אחרי הניצחון המוחץ של רפאל נדאל על רוג'ר פדרר בחצי הגמר הראשון ברולאן גארוס קיווינו לדעת כבר היום (שישי) מי יהיה היריב שלו בגמר, אבל הגשם בפריז קבע שנצטרך לחכות עוד קצת. המשחק בין נובאק ג'וקוביץ' לדומיניק תים הופסק פעמיים בגלל מזג האוויר - ויחודש רק מחר ב-13:00, לפני גמר הנשים.

 

ההפסקה הראשונה הייתה במערכה השנייה, במצב של 2:6, 3:2 לתים. המשחק חודש, אבל לא להרבה זמן. במערכה השלישית, אחרי שתים השיג שבירה, קיבלנו עצירה נוספת - כשהפעם לוח התוצאות מראה 2:6, 6:3, 1:3 לזכות האוסטרי.

 

גשם ברולאן גארוס (צילום: EPA)
הגשם בפריז שוב שיבש את התוכניות(צילום: EPA)

 

דומיניק תים (צילום: גטי אימג'ס)
דומיניק תים. רוצה לפגוש שוב את נדאל(צילום: גטי אימג'ס)

 

המשמעות מבחינת שני השחקנים בעייתית למדי: בגלל השיבוש בלוח הזמנים, אחד מהם ייאלץ לעלות למגרש ארבעה ימים ברציפות. רק אתמול הם העפילו לחצי הגמר, ואחרי המשחק שנקטע היום הם יצטרכו לשחק גם מחר - והמנצח גם ביום ראשון בגמר מול נדאל. לא פשוט.

תים נמצא במגמת שיפור מובהקת בטורניר בשנים האחרונות, שהגיעה לשיאה בשנה שעברה עם העפלה לגמר, שם נכנע לנדאל אחרי שתי הדחות רצופות בחצי הגמר. עבור ג'וקוביץ' מדובר בטורניר בו רשם את ההצלחות המועטות ביותר מבין הגראנד סלאמים, עם זכייה בודדת ב-2016. ניצחון על תים ייתן לו כרטיס לגמר החמישי שלו בקריירה על החימר בפריז.

 

מערכה ראשונה

תים פתח מצוין את המשחק, עם שבירה במשחקון השלישי שהעלתה אותו ל-1:3. ג'וקוביץ' עשה טעויות והאשים את הרוח החזקה שמנשבת באצטדיון. במשחקון השביעי הוא נשבר שוב והחליט, שלא בפעם הראשונה, להעיר לשופט ולבקש ממנו להפסיק את המשחק. הוא גם קרא למנהל הטורניר, אך ההתמודדות נמשכה. בסיום המערכה הראשונה - 2:6 לתים.

 

נובאק ג'וקוביץ' (צילום: רויטרס)
נובאק ג'וקוביץ'. פתח רע, התאושש בהמשך(צילום: רויטרס)

 

מערכה שנייה

שני השחקנים שמרו על המשחקונים שלהם בפתיחת המערכה השנייה בדרך ל-2:2. במצב של 2:3 לג'וקוביץ', כשההגשות של תים, המשחק הופסק בגלל הגשם - אך חודש זמן קצר לאחר מכן. במשחקון השמיני ג'וקוביץ' השיג את השבירה שחיפש, הראשונה במשחק, והמשיך לזכייה במערכה השנייה - 3:6.

 

מערכה שלישית

פתיחת המערכה השלישית הייתה נטולת שבירות. חבטת העברה יפה של תים העלתה אותו ל-1:2, אחרי שהחול עף עליו מהמגרש בגלל הרוח. האוסטרי הספיק לשבור ולעלות ל-1:3 לפני שהגשם הביא להפסקה נוספת של המשחק, והמגרש כוסה.


פורסם לראשונה 07/06/2019 17:08

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים