שתף קטע נבחר

מורסמו: "היחס לחצאי הגמר של הנשים הוא בושה"

טניסאית העבר פרסמה פוסט זועם על העובדה שמארגני הטורניר בחרו לשבץ את משחקי חצי הגמר של הנשים במגרשים משניים, לאחר שהגשם הוביל לדחייתם מאתמול להיום. סטיב סימון, אחד מראשי ה-WTA: "הן הגיעו כל כך רחוק ומגיע להן לשחק במגרש המרכזי"

טניסאית העבר אמלי מורסמו חוללה היום (שישי) סערה גדולה לאחר שכינתה "בושה" את החלטת מארגני אליפות צרפת הפתוחה שלא לקיים את אף אחד מחצאי גמר הנשים במגרש המרכזי פיליפ שאטרייה.

 

בפוסט שפרסמה כתבה מורסמו: "כולנו מסכימים שהמשחק המרכזי של היום הוא בין פדרר לנדאל, אבל איזה מסר אנחנו שולחים בכך שהוחלט לשים את שני חצאי הגמר בשעה 11 ולשבץ אותם במגרשים השני והשלישי בגודלם? שום משחק נשי במרכז, זה העם הצרפתי המודרני? זו בושה".

 

אמילי מורסמו (צילום: רויטרס)
אמילי מורסמו. זועמת(צילום: רויטרס)

 

מי שעוד התייחס לעניין, הוא סטיב סימון, מראשי סבב הטניס לנשים (WTA) שאמר: "אנחנו מאוכזבים מאוד מהתוכנית של חצאי גמר הנשים והמגרשים שבהם הן שובצו. ארבע השחקניות הגיעו כל כך רחוק ומגיע להן לשחק במגרש המרכזי. לדעתנו היו פתרונות אפשריים אחרים, הן לטובת הצופים והן לטובת השחקניות".

 

חצאי גמר הנשים ברולאן גארוס משוחקים באופן מסורתי בימי חמישי, אך הגשם הרב שירד ביום רביעי האחרון גרם לביטול כל יום המשחקים ולכן נאלצו המארגנים לשבץ את המשחקים היום יחד עם הגברים, כדי לא לגלוש ולשחק יום משחקים נוסף שלא בתוכניות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים