שתף קטע נבחר

אליפות ארה"ב: סרינה מול שראפובה בסיבוב הראשון

האמריקנית תפגוש יריבה ותיקה כבר בפתיחת טורניר הגראנד סלאם בניו יורק. נדאל הוגרל לשחק בסיבוב הראשון מול ג'ון מילמן, שהדיח את פדרר בשנה שעברה

אליפות ארצות הברית תחל ביום שני, והיום (חמישי) התבהרה הגרלת משחקי הגראנד סלאם האחרון של השנה. סרינה וויליאמס תפגוש את מריה שראפובה למפגש מסקרן מאוד כבר בסיבוב הראשון. האמריקנית המדורגת כיום במקום השמיני בעולם הגיעה עד לגמר בארה"ב בשנה שעברה והפסידה בו לנאומי אוסקה, לא לפני שאיבדה עשתונות במהלך המשחק והתפרצה על השופט. כדי לחזור למעמד היא תצטרך לפני הכל להדיח את הרוסייה (87) בפתיחת הטורניר בניו יורק.

 

השתיים, אגב, לא שיחקו זו מול זו עד היום באליפות ארה"ב. התקווה הגדולה של טניס הנשים בארצות הברית, קורי גוף בת ה-15 (141), הוגרלה לשחק מול אנסטסיה פוטפובה הרוסייה בת ה-18, המדורגת 76 בעולם. אוסקה המדורגת ראשונה תפתח במסע ההגנה על התואר מול אנה בלינקובה מרוסיה (93).

 

סרינה וויליאמס בפעולה (צילום: AFP)
סרינה וויליאמס. שראפובה מחכה לה(צילום: AFP)

 

אצל הגברים, רפאל נדאל יפגוש את ג'ון מילמן (61 בעולם) האוסטרלי, שהדיח במפתיע את רוג'ר פדרר בשנה שעברה מאליפות ארה"ב בשמינית הגמר. נובאק ג'וקוביץ', האלוף המכהן והמדורג ראשון בעולם, יתמודד מול רוברטו קרבייס באנה (76) הספרדי. פדרר ישחק בסיבוב הראשון מול יריב מהמוקדמות, ולאחר מכן הוא צפוי לפגוש את דאמיר דז'ומהור הבוסני (105) או יריב נוסף מהמוקדמות. השווייצרי יוכל לפגוש את ג'וקוביץ' בחצי הגמר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
מריה שראפובה, סרינה וויליאמס
צילום: AFP
מומלצים