שתף קטע נבחר

הניצחון הגדול ביותר של אנדי מארי מאז הקאמבק

הבריטי (503 בעולם) גבר 6:7 (2), 6:7 (7) על מתאו ברטיני (13) בסיבוב הראשון של טורניר בייג'ינג. טוקיו: ג'וקוביץ' חזר וניצח לראשונה מאז הפציעה

אנדי מארי לא מוכן לוותר על הקריירה שלו ונראה שלאט לאט הוא מצליח להציג יותר ויותר מהטניס שאפיין אותו בשנות השיא לפני הפציעה הקשה.

 

היום (שלישי) הבריטי (503 בעולם) הפתיע את מתאו ברטיני (13) האיטלקי, שהגיע עד לחצי הגמר באליפות ארצות הברית האחרונה, וניצח אותו 6:7 (2), 6:7 (7) בסיבוב הראשון של טורניר בייג'ינג.

 

אנדי מארי (צילום: getty images)
משתפר ממשחק למשחק. אנדי מארי(צילום: getty images)

 

מארי קיבל את המקום בטורניר בזכות הדירוג המוגן שלו לפני הפציעה ולמרות שפיגר כבר 5:3 במערכה הראשונה, הוא הצליח לחזור עם שלושה משחקונים רצופים, ובשובר השוויון שלט לחלוטין וזכה בו. המערכה השנייה הייתה אפילו צמודה יותר ומארי הציל כבר שתי נקודות מערכה ובסופו של דבר גם ניצח במשחק כולו.

 

המדורג 1 בטורניר והחמישי בעולם, האוסטרי דומיניק תים נזקק לשעה ו-23 דקות על המגרש כדי לגבור 4:6, 1:6 על רישאר גאסקה (42) הוותיק. גם סטפנוס ציציפאס (7 בעולם, 3 בטורניר) וג'ון איזנר העפילו לשמינית הגמר.

 

נובאק ג'וקוביץ' (צילום: AFP)
מרגיש טוב. נובאק ג'וקוביץ'(צילום: AFP)

 

בטוקיו, נובאק ג'וקוביץ' שב למגרשים לראשונה מאז שפרש במשחק בסיבוב הרביעי באליפות ארה"ב מול סטניסלס ואוורינקה וניצח את 4:6, 2:6 את אלכסיי פופירין (94) האוסטרלי המוכשר. זה לקח לסרבי שעה ו-29 דקות ובסיום הוא נשמע מרוצה מאוד.

 

"הכתף שלי בסדר גמור. לא הרגשתי שום בעיות היום או בימים האחרונים", אמר המדורג 1 בעולם. "אז אפשר לומר שאני מרוצה ומרגיש בריא לחלוטין".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים