שתף קטע נבחר

אחרי פדרר: תים ניצח גם את ג'וקוביץ'

טורניר גמר הסבב: האוסטרי הכניע 7:6, 3:6, 6:7 את המדורג שני בעולם בתום מותחן ונותר מושלם. פדרר גבר 6:7(2), 3:6 על ברטיני ויפגוש את נולה בקרב מכריע במחזור האחרון

דומיניק תים לא עוצר. הטניסאי האוסטרי המדורג חמישי בעולם השיג הלילה (בין שלישי לרביעי) את ניצחונו השני בטורניר גמר הסבב הנערך בלונדון. אחרי שגבר במשחק הראשון על רוג'ר פדרר הוא הכניע גם 7:6, 3:6, 6:7 את המדורג שני בעולם, נובאק ג'וקוביץ'.

 

ג'וקוביץ' ניצח במערכה הראשונה בשובר שוויון, תים שלט לחלוטין במערכה השנייה והשיג שבירה כבר במשחקון הראשון במערכה השלישית. נולה חזר לתמונה כששבר חזרה במשחקון השישי ובסופו של דבר השיג האוסטרי את הניצחון רק בשובר שוויון בתום שעתיים ו-47 דקות של מותחן.

 

דומיניק תים (צילום: AP)
"ידעתי שאצטרך לעשות משהו מיוחד". תים(צילום: AP)

 

בעקבות זאת יתמודדו ג'וקוביץ' ופדרר זה מול זה במשחק שיכריע מי מביניהם מעפיל לחצי הגמר. "נולה אחד הטובים בעולם ונמצא בכושר נהדר, ידעתי שאני צריך לעשות משהו מיוחד כדי לנצח ולמזלי הכדורים שלי נכנסו", הגיב תים בסיום.

 

נובאק ג'וקוביץ' (צילום: AFP)
נובאק ג'וקוביץ' מאוכזב(צילום: AFP)

 

הסיבוב השני של הטורניר בבית על שם ביורן בורג החל במשחק בו ניצח רוג'ר פדרר את מתאו ברטיני 6:7(2), 3:6. פדרר, המדורג שלישי בעולם, היה זקוק לניצחון כדי להישאר עם סיכוי לעלות לשלב הבא לאחר שהפסיד במשחק הפתיחה לדומניק תים. במערכה הראשונה הוא נזקק לשובר שוויון לפני שניצח.

 

רוג'ר פדרר (צילום: gettyimages)
רוג'ר פדרר(צילום: gettyimages)

 

המערכה השנייה היתה הרבה יותר קלה לפדרר, שהצליח לשבור כבר במשחקון ההגשה הראשון של האיטלקי. לקראת הסוף הוא השיג שבירה נוספות וזכה במשחק כולו.


פורסם לראשונה 12/11/2019 17:36

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים