שתף קטע נבחר

רן בן שמעון על אספה: "נושא מורכב"

מאמן מ.ס אשדוד דיבר על המאסר של המגן: "נצטרך להתמודד עם המורכבות הזו. ננסה להתרכז בכדורגל"

יממה אחרי שקיבלו את הבשורה על גזר הדין של יצחק אספה, במועדון ספורט אשדוד מנסים לחזור לשגרה. כבר מחר (שבת, 15:00) הדרומיים יארחו באצטדיון הי"א את מכבי נתניה, אותה ניצחו בסיבוב הקודם, למשחק חשוב על אפשרות הכניסה לפלייאוף העליון. הבוקר התקיימה מסיבת העיתונאים של הקבוצה, ובמועדון ביקשו די בהפתעה שלא לדבר על מקרה יצחק אספה מאתמול.

 

מאמן הקבוצה, רן בן שמעון, הגיב בכל זאת לסיטואציה: "בחיים של מועדון יש הרבה מאוד מורכבויות ואנחנו צריכים להתמודד עם כל המורכבויות האלה. אין ספק שזה נושא מאוד מורכב אבל מנסים להתרכז בכדורגל. אנחנו ספורטאים, זה המהות שלנו ומנסים להתרכז בזה בצורה הכי טובה שיש".

 

רן בן שמעון במסיבת עיתונאים (צילום: אורי דוידוביץ')
רן בן שמעון במסיבת עיתונאים(צילום: אורי דוידוביץ')

 

 

מי שעבורו יהיה זה משחק די מרגש נגד האקסית בה שיחק אשתקד והקבוצה בה גדל, הוא הבלם דודי תירם. תירם שזכה לפתוח בהרכב בשני המשחקים האחרונים, אמר לקראת ההתמודדות: "משחק מאוד חשוב ומאבק ישיר על כניסה לפלייאוף העליון. מכבי נתניה קבוצה מצוינת אבל אני חושב שאנחנו קבוצה לא פחות טובה. יש לנו את האיכויות שצריך כדי לנצח משחק כזה ומקווה שנעשה את זה. במשחקים האחרונים אפשר לראות שיפור ניכר באיכות המשחק שלנו, נראים טוב יותר ומשתפרים ממשחק למשחק. מכבי נתניה זאת קבוצה שגדלתי בה, נתנו לי הרבה. זה מאוד מרגש אותי ואשמח לשחק טוב נגדם".

 

בן שמעון הסביר כי לפני המשחק מול מכבי תל-אביב הוא עדיין לא הכיר את הקבוצה לגמרי, והפעם הוסיף לגבי כך: "כל יום אני לומד עוד וזה תהליך שימשיך. כל הזמן אתה לומד על סיטואציות ואופי של שחקנים. בכדורגל יש דינמיקה של גוף של הרבה מאוד רחשים תת קרקעיים והעבודה שלנו היא למצוא את התווית של כל שחקן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
רן בן שמעון
צילום: עוז מועלם
מומלצים