שתף קטע נבחר

ב-NBA קבעו: "נעשתה עבירה על דוראנט"

המהלך האחרון ב-108:109 של קליבלנד על גולדן סטייט עדיין מעסיק את התקשורת בארה"ב. ראשי הליגה הודו: "ג'פרסון פגע בכוכב הווריורס, לברון היה צריך לקבל עבירה טכנית לקראת הסיום". וגם: אחיו של פלופ מכבי ת"א עולה לכותרות

קליבלנד אמנם נוצחה הלילה (בין שני לשלישי) בידי דטרויט, אבל ב-NBA עדיין עסוקים בניצחון הצמוד שלה בערב חג המולד - 108:109 על גולדן סטייט. או יותר נכון, בשאלה האם ריצ'רד ג'פרסון ביצע עבירה במהלך האחרון של המשחק על קווין דוראנט, אירוע שלא זכה לתגובה מצד השופטים.

 

לטבלאות ה-NBA

 

בהודעה מטעם הליגה הלילה נאמר כי קליבלנד זכתה לשתי מתנות חג נהדרות. הראשונה: ג'פרסון כן ביצע עבירה על דוראנט, שזכתה להתעלמות מצד השופטים.

 

דוראנט צדק, לברון היה צריך להיענש (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
דוראנט צדק, לברון היה צריך להיענש(צילום: רויטרס)

 

השנייה: הדאנק האדיר של לברון ג'יימס, שהעלה את הקאבס ליתרון ראשון במשחק מאז הרבע הראשון (103:105), היה צריך להסתיים בעבירה טכנית של כוכב האלופה - לאחר שזה "נתלה באופן לא חוקי על הטבעת" כפי שצוין בהודעה לתקשורת של אנשי הליגה.

 

מי שלא ממש התייחס לכך הוא מאמן קליבלנד, טיירון לו. "יש הרבה מאוד עבירות במהלך המשחק שלא נשרקות", סיפר. "זה משחק קשה לשיפוט. אתה הרי לא רוצה שהוא יוכרע על שתי זריקות עונשין בסיום. אני לפחות לא ראיתי עבירה או מגע באותו מהלך".

 

גם הוא צריך להודות לשופטים. ג'פרסון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
גם הוא צריך להודות לשופטים. ג'פרסון(צילום: AFP)

 

דוראנט, למי ששכח, טען כבר בסיום כי נעשתה עליו עבירה. "נפלתי, ולא עשיתי זאת בכוחות עצמי", סיפר. ג'פרסון התגונן: "כולנו חושבים שבכל מהלך, ובכל משחק, עושים עלינו פאול. בגלל זה אני תמיד טוען שלשופטים יש עבודה קשה מאוד".

 

אחיו של אונואקו עולה לכותרות בארה"ב

זוכרים את ארינזה אונואקו? אז אחיו של אחד הפלופים הגדולים של מכבי ת"א בשנים אחרונות, צ'ינאנו, ערך הלילה בכורה בליגה הטובה בעולם, ב-115:131 של יוסטון על פיניקס.

 

אונואקו זכה ל-8 דקות על הפרקט, סיפק 6 נקודות, אבל עלה לכותרות בזכות "זריקת הסבתא" שלו מהעונשין. כן כן, הזריקה שרובנו היינו זורקים בגיל קטן כשלא היה לנו כוח להגיע לסל. מי אמר שאין רגעים מצחיקים ב-NBA?

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
קווין דוראנט
צילום: רויטרס
מומלצים