שתף קטע נבחר

בתום דרמה: 77:82 לבארסה על דרושפאקה

טייריס רייס (13 נק') ניצח את המאמן שלו לשעבר, דייויד בלאט אחרי ערב צמוד ורב מהפכים. 21 של אנדרסון לא הספיקו אצל המפסידה. לנגפורד סיפק ערב אדיר של 27 נקודות והוביל את קאזאן ל-81:83 על פנאתינייקוס. 75:90 לבאמברג על גלאטסראיי

התלמיד ניצח את המורה. טייריס רייס וקבוצתו ברצלונה גברו הערב (ו') 77:82 על דרושפאקה ודייויד בלאט בפלאו בלאוגראנה בספרד. מהרגע הראשון ועד לאחרון המשחק הזה הלך הכי צמוד שאפשר, כשאף אחד מהקבוצות לא הצליחה לברוח לשנייה.

 

לטבלת היורוליג

 

ג'יימס אנדרסון (21 נק') וסקוטי ווילבקין (19) הצטיינו אצל הטורקים, אבל אותו ווילבקין כשל בשניות הסיום והחטיא זריקת עונשין קריטית. מהצד השני רייס (13 נקודות) בעצמו החטיא אחת מהקו ונתן הזדמנות אחרונה לאורחת.

 

טומיץ' מתגבר על באטוק (צילום: EPA) (צילום: EPA)
טומיץ' מתגבר על באטוק(צילום: EPA)

 

בפיגור שתיים, כניסה מוקדמת לצבע של דרושפאקה במאבק על כדור חוזר, שלחה את בארסה להתקפה אחרונה ואלכנסדר וזנקוב תפר שלשה על הבאזר וקבע את תוצאת הסיום.

 

קאזאן סיימה את הסיבוב הראשון ביורוליג בסטייל עם ניצחון מרשים (ומפתיע) על פנאתינייקוס, 81:83 תודות לתצוגה אדירה של הכוכב שלה - קית' לנגפורד. הגארד, אקס מכבי ת"א, הצטיין עם 27 נקודות ומדד 38, כשעזר לו לטאביוס וויליאמס (19 נקודות ותשעה ריבאונדים), שארבעים שניות לסיום קלע את הסל שסגר סיפור.

 

עוד ערב אדיר. לנגפורד (צילום: EPA) (צילום: EPA)
עוד ערב אדיר. לנגפורד(צילום: EPA)

 

אצל פאו, ניק קלאת'ס (23 נקודות ושישה אסיסטים) נתן את כל מה שהוא יכול, אבל לא קיבל מספיק עזרה משאר החברים. קאזאן רשמה ניצחון שישי ועלתה למאזן 9:6, היוונים עם מאזן הפוך של 6:9.

 

גם באמברג עקפה את מכבי תל אביב בטור הניצחון ועלתה ל-9:6, כאשר הקורבן הייתה גלאטסראי שהובסה 90:75. התוצאה משקרת שכן כל הרבע האחרון היה גארבג' טיים אחד גדול וההפרש כבר היה הרבה מעבר ל-20 נקודות במהלך הערב.

 

חמישה שחקנים של הגרמנים קלעו בספרות כפולות, כאשר מעל כולם יאניס סטרלנייקס עם 18 נק'. דניאל תייס סיפק דאבל-דאבל של 14 נק' ו-14 ריב'. אצל המפסידה, אוסטין דיי הוליך את הקלעים עם 20 משלו.


פורסם לראשונה 30/12/2016 19:55

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
טייריס רייס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים