שתף קטע נבחר

הפסד לדרושפאקה, סל ניצחון מדהים ליול

הקבוצה של דייויד בלאט נכנעה בדרבי הטורקי למרות משחק אדיר של אנטה ז'יז'יץ' (16 נק' ו-18 ריב'). הגארד הספרדי נתן לריאל מדריד 89:91 סופר דרמטי על באמברג בחוץ. מילאנו ניצחה את אולימפיאקוס, מכבי ת"א ירדה למקום האחרון

דייויד בלאט ודרושפאקה שלו פגשו הערב (ד') את אנאדולו אפס בידיעה שניצחון היה מקרב אותה לעבר העפלה לפלייאוף, אך הם הפסידו 93:81 ועשויים למצוא את עצמם מחוץ לשמונה הגדולות בסיום העונה.

 

מן הפתיחה אנאדולו עלתה ליתרון ושמרה עליו עד לסיום, תודות לתצוגה נהדרת של ארבעה שחקנים – ברנדון פול כיכב עם 21 נקודות, תומאס הוארטל הוסיף 17 נקודות ושבעה אסיסטים, בראיינט דנסטון שלט מתחת לסלים עם 14 נק' ושישה ריבאונדים וטיילר האניקט היה פשוט בכל מקום (שמונה נק', שבעה ריב' וחמישה אס').

 

בלאט לא מאמין שזה קרה לו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בלאט לא מאמין שזה קרה לו(צילום: עוז מועלם)

 

בצד השני, בלאט קיבל 24 נקודות מבראד וונאמייקר ומשחק אדיר של הילד, אנטה ז'יז'יץ' (16 נק' ו-18 ריב'), אבל זה לא הספיק.

 

ריאל מדריד ובאמברג סיפקו את המשחק הדרמטי של הערב. נתחיל דווקא מהסוף. ניקוס זיסיס (8 נק', כולן מהקו) השווה ל-89:89, 8 שניות לסיום בשתי קליעות עונשין מדויקות וריאל יצאה להתקפה אחרונה.

 

בלתי ניתן לעצירה. יול (צילום: EPA) (צילום: EPA)
בלתי ניתן לעצירה. יול(צילום: EPA)

 

סרחיו יול (26 נק') לקח אחריות, עבר את זיסיס כאילו הוא לא קיים ועל הבאזר קלע את סל הניצחון.

בסיום, 89:91 מדהים לריאל שעולה למקום הראשון בטבלה.

 

במשחק נוסף וכזה שהשפיע באופן ישיר על מכבי ת"א, ארמאני מילאנו ניצחה 83:99 את אולימפיאקוס והורידה את הצהובים עד למקום האחרון בטבלה. דוידה פסקולו (15 נק') ומילאן מצ'באן (15 נק') הצטיינו אצל האיטלקים. גיורגיוס פרינטזיס קלע 16 עבור המפסידה.


פורסם לראשונה 25/01/2017 23:25

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים