שתף קטע נבחר

ב-NBA בירכו את ווסטברוק: "מציג עונה מהשטן"

כוכב אוקלהומה השיג את הטריפל דאבל ה-42 העונה ושבר את שיאו של אוסקר רוברטסון, אשר פירגן לו: "לא יכולתי להיות יותר שמח". לחץ בקליבלנד בעקבות ההפסד לאטלנטה, לברון ג'יימס: "זה פשוט בלתי נסלח"

"זה דבר שאתה חולם עליו כילד, הרגשות עוברים בך ולעולם לא אשכח את הרגע הזה". ראסל ווסטברוק היה באקסטזה לאחר ששבר את שיאו של אוסקר רוברטסון והגיע ל-42 טריפל דאבלים בעונה אחת. כוכב אוקלהומה סיטי הפציץ 50 נקודות והוסיף 16 ריבאונדים ועשרה אסיסטים בניצחון 105:106 בחוץ על דנבר.

 

ווסטברוק עשה זאת בסטייל כשקלע סל ניצחון מטורף ממרחק עם הבאזר. "זה דבר חלומי לעשות את זה במשחק חוץ, ועוד ממרחק כזה", אמר. "התאמנתי על הזריקה הזו כל הזמן, אז הרגשתי ביטחון. אני מכיר רק דרך אחת לשחק, לא מכיר אחרת. כשאני על המגרש אני לא חושב על כל מיני שיאים וטבלאות".

 

 ( ) ( )
 

 

גארי האריס מהנאגטס אמר: "דווקא הייתה לנו הגנה טובה, אבל ווסטברוק מציג עונה מהשטן. אני חושב שבזה הוא הקנה לעצמו את תואר ה-MVP". גם אוסקר רוברטסון פירגן לכוכב ששבר את שיאו: "לא יכולתי להיות יותר שמח בשבילו. ברכות לראסל על העונה הנהדרת שלו".

 

 

על ההרגשה לאחר שהשיא נלקח ממנו אמר רוברטסון: "אני יודע נגד מי שיחקתי ומה עשיתי בקריירה, זה מספיק בשבילי. שיחקתי 14 שנה ב-NBA, עונת השיא של הטריפל דאבלים והאליפות עם מילווקי ב-1971 היו גולת הכותרת של הקריירה הנפלאה שהייתה לי".

 

בקליבלנד מרגישים את הלחץ לקראת הפלייאוף אחרי שהקבוצה הפסידה 126:125 לאטלנטה במשחק בו שמטה יתרון בן 26 נקודות. בעקבות ההפסד, המקום הראשון במזרח עדיין לא מובטח לאלופה. "זה פשוט בלתי נסלח הצורה בה אנחנו מגיעים לפלייאוף", אמר לברון ג'יימס, שיצא בשש עבירות.

 

קיירי ארווינג אמר: "היינו צריכים לקחת את המשחק הזה. לא הייתה בינינו תקשורת טובה, אנחנו צריכים להבין מה קרה ולא להסתכל לאחור". טריסטן תומפסון: "זה היה מבחן גדול בשבילנו לקראת הפלייאוף".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים