שתף קטע נבחר

לברון מפחיד: "דווקא לא שיחקנו כ"כ טוב"

אחרי הניצחון הגדול של קליבלנד הלילה מול בוסטון (104:117) במשחק מספר 1 בגמר המזרח, קינג ג'יימס הבטיח שהקאבס יכולים עוד להשתפר משמעותית בהמשך הסדרה. "קשה להאמין, אבל הוא השתפר מאז שהגעתי לליגה, לפני ארבע שנים, הוא שחקן נהדר", אמר בייאוש בראד סטיבנס, מאמן הסלטיקס

לא בטוח שקליבלנד חשבה שזה יהיה כל-כך קל, אבל לפי התגובות אחרי הניצחון הלילה (בין רביעי לחמישי) על בוסטון (104:117) במשחק מספר 1 בגמר המזרח, יש לה עוד מקום להשתפר בהמשך הסדרה. אם זה נכון, הסלטיקס בצרות.

 

"אני לא חושב ששיחקנו טוב במיוחד הלילה", אמר קינג ג'יימס והפחיד את בוסטון לקראת משחק מספר 2 בלילה בין שישי לשבת. לברון, מלבד 38 נק', היה אחראי ל-55 מתוך 105 הנקודות של קליבלנד - קליעה או אסיסטים ופינה מקום גם לקווין לאב (32 נק' ו-12 ריבאונדים) ולטריסטן תומפסון (20 נק' ותשעה ריבאונדים) לזרוח.

 

הטביע את הסלטיקס. לברון ג'יימס  (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
הטביע את הסלטיקס. לברון ג'יימס (צילום: רויטרס)

 

 עד כה בפלייאוף הנוכחי, קווין לאב אכזב ומספריו ירדו באופן ניכר מאלה שניפק בעונה הרגילה. זאת, עד להצגה שנתן הלילה בהתקפה, למרות שהתייחס דווקא להגנה שהציגה קבוצתו, "היינו די טובים בצד הזה". הקאבס החזיקו את בוסטון על 35.6 אחוזים בחצי הראשון, כולל 2 מתוך 16 מהשלוש. "כמו שלברון אמר, יכולנו לשחק טוב יותר, ויש דברים שנתקן לקראת המשחק הבא", אמר.

 

לצד המובס נותר רק ללקק את הפצעים ולפרגן ללברון, "קשה להאמין, אבל הוא השתפר מאז הגעתי לליגה לפני ארבע שנים. מאוד", השתפך מאמן בוסטון, בראד סטיבנס, "כשאתה מתבגר, אתה רוכש יותר ניסיון, אתה רואה עוד דברים, ולא חשבתי שהוא יכול להשתפר, אבל זה קרה. הוא שחקן נהדר".

 

מרגיש קטן. אייזיאה תומאס בין קווין לאב לטריסטן תומפסון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מרגיש קטן. אייזיאה תומאס בין קווין לאב לטריסטן תומפסון(צילום: AFP)

 

סטיבנס התייחס לשליטה בצבע של הקאבס ושל קינג ג'יימס בפרט, "לברון הבהיר היטב - הוא רצה להגיע לסל בכל מחיר (קלע שיא אישי של 26 נק' בצבע, ב-81.2 אחוזים), לא חשוב מי שמר עליו".

 

אז מה עושים לקראת המשחק הבא? "לשמור דאבל טים עליהם זו מחשבה מפחידה, אבל יכול להיות שזה יקרה", אמר המאמן, "קל להגיד מאשר לעשות, אבל אנחנו חייבים לפתור את הבעיות שלנו מולם", סיכם בייאוש קל.

 

כוכב הקבוצה, אייזיאה תומאס, אמר: "מורידים בפניהם את הכובע, הם היו טובים יותר והיה להם יותר אנרגיה מאיתנו. הם אחרי שבוע-שבועיים חופש, בעוד אנחנו שיחקנו שבעה משחקים בסיבוב הקודם. זה לא תירוץ, אבל הם נתנו את המכה הראשונה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים