שתף קטע נבחר

לברון: "יש לנו סיכוי טוב לאליפות, טוב מאוד"

כוכב קליבלנד כבר דרוך לקראת סדרת הגמר מול גלדן סטייט, שתיפתח בלילה בין חמישי לשישי באוקלנד: "שתי הקבוצות השתפרו משנה שעברה". על סוכנויות היימורים, שנתנו יותר סיכוי לווריורס לזכות בתואר, אמר בחיוך: "אני משחק רק בלאק ג'ק בווגאס, כך שזה לא משנה לי"

 

 

לברון ג'יימס ממש לא מתרגש מגמר ה-NBA. הוא היה במעמד הזה כבר שמונה פעמים ב-14 העונות שלו בליגה ובלילה בין חמישי לשישי (4:00 שעון ישראל) ינסה לעשות את הצעד הראשון לעבר טבעת אליפות נוספת. קליבלנד תתארח אצל גולדן סטייט במשחק הראשון בסדרת הגמר, שצפויה להיות לוהטת מתמיד.

 

"אני לא מתרגש מההייפ לפני המשחק", סיפר ג'יימס. "מה שכן, אני יודע ששתי הקבוצות הללו טובות יותר מאלו של שנה שעברה. מה זה אומר? לא יודע עדיין. כל אחת מהקבוצות הוסיפה עוד חלק לפאזל, בהגנה ובהתקפה, והפכה את הסגל שלה למפחיד יותר. כל מועדון הוא באמת ברמה הכי גבוהה".

 

לא רוצה להמר על תוצאה. לברון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לא רוצה להמר על תוצאה. לברון(צילום: AFP)

 

מדובר, איך לא, על המפגש השלישי ברציפות בין גולדן סטייט לקליבלנד בסדרת הגמר, מה שהוכיח שוב, כי מדובר בשתי הקבוצות הטובות ביותר ב-NBA בשנים האחרונות. "זה כבוד גדול להיות שוב במעמד הזה", הודה לברון. "רק שכמובן אין לי מושג איך הסדרה תתפתח או מה תהיה התוצאה. אני בטוח שאתם העיתונאים תדברו ותכתבו על זה לאורך כל הזמן".

 

לא סתם לברון ציין כי גולדן סטייט השתפרה מהעונה שעברה. אחת הסיבות היא כמובן צירופו בקיץ של קווין דוראנט, שיחד עם סטף קרי, קליי תומפסון ודריימונד גרין הפך את הסגל של הווריורס לאימתני מתמיד. "קווין הוא השחקן המסוכן ביותר שיש בעולם כיום", הסביר קינג ג'יימס. "הוא נהפך ליותר מסוכן כשאתה מחבר לו את הכישרון והיכולות שיש לחבר'ה הנוספים בקבוצה שלו".

 

ועדיין, אסור לשכוח שלברון מעמיד ממוצעים אדירים עד כה בפלייאוף: 32.5 נקודות בממוצע לערב, לעומת 26.4 לאורך העונה הסדירה. "יש לנו סיכוי טוב לזכות באליפות, טוב מאוד", סיכם והתייחס גם בחיוך לעובדה שבפעם השישית בשמונה פעמים בהן הגיע לגמר ה-NBA, הוא עשה זאת כשסוכנויות ההימורים נותנות ליריבה סיכוי טוב יותר לזכייה בתואר: "אני משחק רק בלאק ג'ק בווגאס, כך שזה לא משנה לי".

 

לברון מול דוראנט. "הוא נהפך למסוכן יותר" (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
לברון מול דוראנט. "הוא נהפך למסוכן יותר"(צילום: רויטרס)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים