שתף קטע נבחר

ליגת הקיץ: טריפל-דאבל לבול מול קליבלנד

הכוכב הצעיר של הלייקרס שוב כיכב, הפעם עם 16 נקודות, 12 אסיסטים ו-10 ריבאונדים ב-83:94 מול הקאבס. וגם: כך נמנעה הגעתו של פול ג'ורג' לגולדן סטייט, כרמלו כנראה נשאר בניקס

לונזו בול ממשיך לשגע את ארה"ב. נכון, מדובר "רק" בליגת הקיץ, אבל התקשורת האמריקאית עוקבת בדריכות אחרי כל מהלך של השחקן המסקרן עם האבא שלא סותם את הפה. הלילה (בין חמישי לשישי) שוב הוכיח הכוכב הצעיר שיש לו את מה שצריך כדי להיות הדבר הבא ב-NBA.

 

יממה לאחר שסיפק שורה סטטיסטית של 36 נקודות, 11 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, רשם בול (19, 1.98 מ') טריפל-דאבל ב-83:94 של לוס אנג'לס לייקרס על קליבלנד - ניצחון שהעלה את הקבוצה מעיר המלאכים לרבע גמר הטורניר (תפגוש את ברוקלין).

 

בליגת הקיץ בינתיים הוא בלתי ניתן לעצירה. בול (צילום: AFP) (צילום: AFP)
בליגת הקיץ בינתיים הוא בלתי ניתן לעצירה. בול(צילום: AFP)

 

בול, שעלה הפעם עם נעלי אדידס של ג'יימס הארדן, סיפק 16 נקודות (6 מ-20 מהשדה), 12 אסיסטים ו-10 ריבאונדים ב-34 דקות על הפרקט. קיי קוזמה הוליך את LA עם 20 נקודות, קייל פלדר קלע 20 לקאבס.

 

הטרייד שלא צלח בין אינדיאנה לגולדן סטייט

עוד לפני שעבר לאוקלהומה סיטי, ניסתה אינדיאנה לשלוח את פול ג'ורג' לגולדן סטייט בתמורה לקליי תומפסון - כך חשף הלילה אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN. על פי הפרסום של העיתונאי המוערך, הווריורס דחו את ההצעה על הסף.

 

בגולדן סטייט לא ויתרו עליו. תומפסון (צילום: EPA) (צילום: EPA)
בגולדן סטייט לא ויתרו עליו. תומפסון(צילום: EPA)

 

ג'ורג', שהתארח אצל ווז'נרובסקי בתכנית 'ספורטס סנטר', סיפר כי ידע על המהלך: "ציפיתי לזה, להיות בסיטואציה טובה בקבוצה שתוכל לזכות באליפות. רק שזה לא קרה ויהיה כיף עכשיו לפגוש את הקבוצה הזו מולי". ג'ורג' גם סיפר איך גולדן סטייט שינתה לטענתו את החיים ב-NBA. "כל אחד אוהב להיות שחקן מוביל בקבוצה שלו, אבל אי אפשר לעשות את זה לבד. פתאום שחקנים מתחברים יחד והליגה עוזרת לזה".

 

ומגולדן סטייט לניו יורק. הניקס הגיעו להסכם עם סקוט פרי, שישמש כג'נרל מנג'ר החדש של הקבוצה. פרי משמש בימים אלה כסגן נשיא סקרמנטו לענייני כדורסל והוא ניצח במרוץ לתפקיד את דייויד גריפין, שהחליט בשבוע שעבר במפתיע להוציא את עצמו מרשימת המועמדים.

 

הצעד הראשון של פרי יהיה כנראה להשאיר את כרמלו אנתוני לעונה נוספת, זאת לאחר שב-ESPN דווח הלילה כי הניקס השהו את השיחות עם יוסטון וקליבלנד על טרייד אפשרי. מלו, לעומת זאת, מאוד מעוניין לעבור לרוקטס, שם כבר נמצאים סופרסטארים כמו ג'יימס הארדן וכריס פול.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים