שתף קטע נבחר

דיווח: אושרו שינויי הלוטרי ב-NBA

התקנות החדשות עברו את אישור מועצת המנהלים בליגה הטובה בעולם: החל מדראפט 2019 לשלוש הקבוצות עם המאזן הגרוע ביותר יהיה סיכוי שווה לזכות בבחירה הראשונה. וגם: הגילוי המפתיע של כרמלו אנתוני

רפורמת הלוטרי ב-NBA יוצאת לדרך, כך מדווח אדריאן ווז'נארובסקי ב-ESPN. על פי הפרסום השינויים שגובשו אושרו במועצת המנהלים של הליגה הטובה בעולם, וייכנסו לתוקף החל מדראפט 2019.

 

התקנות החדשות משוות את סיכויי שלוש הקבוצות עם המאזן הגרוע ביותר לזכות בבחירה הראשונה בדראפט. במצב כיום לקבוצה עם המאזן הגרוע יש סיכוי של 25 אחוזים לזכות בבחירה הראשונה, לקבוצה עם המאזן השני הכי גרוע סיכוי של 19.9 אחוזים ולזאת עם המאזן השלישי 15.5 אחוזים.

 

המטרה של ראשי הליגה בשינוי המדיניות היא לצמצם את תופעת הטאנקינג, במסגרתה קבוצות NBA מחלישות את עצמן ומפסידות בכוונה כדי להגדיל את הסיכוי לקבל את הבחירה הגבוהה. השאלה היא אם במצב החדש התופעה הזאת רק תחמיר.

 

הטרייד המפתיע שהנחית את כרמלו אנתוני באוקלהומה לא יורד מהכותרות. הפורוורד החדש של הת'אנדר טוען כי במהלך הקיץ עסקאות שהיו אמורות להעביר אותו ליוסטון וקליבלנד נפלו.

 

כרמלו, ווסטברוק וג'ורג'. העסקאות עם יוסטון וקליבלנד נפלו (צילום: AP) (צילום: AP)
כרמלו, ווסטברוק וג'ורג'. העסקאות עם יוסטון וקליבלנד נפלו(צילום: AP)

 

"מסיבה כלשהי מאחורי הקלעים זה לא קרה", אמר כרמלו בראיון לרדיו SiriusXM כשהתייחס למגעים בין הניקס לרוקטס. "היינו צריכים לחשוב על אפשרויות אחרות. אני ופול ג'ורג' היינו אמורים להיות בקליבלנד בליל הדראפט".

 

עומרי כספי ממשיך להתכונן לקראת העונה הקרובה בגולדן סטייט. בראיון ל"ספורטס אילוסטרייטד" הוא סיפר על התגובות בישראל להחתמה הנוצצת שלו באלופת ה-NBA: "זה היה מטורף. מעבר לעובדה שהווריורס אלופים, אנשים באמת אוהבים אותם. הם אוהבים את הדרך שבה הם משחקים, את השחקנים שלהם, את האופן שבו הארגון מתנהל מהבעלים ועד הג'נרל מנג'ר, המאמנים וכל השאר. הלכתי לישון, ואני זוכר שלמחרת, החל משש בבוקר, הפלאפון שלי התפוצץ. היו לי 400 שיחות שלא נענו, הודעות מכל מקום, ראש הממשלה, שרת הספורט, וכמות מטורפת של אהבה. אנשים התרגשו מאוד. הרגשתי כאילו זה חלום שהתגשם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים