שתף קטע נבחר

בברלי לבול: "חלשלוש, אקרע אותך על הפרקט"

אחרי שעצר את הרוקי המדובר של הלייקרס על 3 נקודות בלבד, שחקנה של הקליפרס התגרה בו גם מילולית בסיום ה-92:108 הקליל בדרבי. כרמלו ואוקלהומה הביסו את הניקס: "רק רוצה לצאת לדרך חדשה"

בברלי מאמלל את בול, הלילה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
בברלי מאמלל את בול, הלילה(צילום: רויטרס)

 

את הבכורה שלו בליגה של הגדולים באמת, לונזו בול לא ירצה לתייק ברזומה. מי שנחשב לכוכב העתיד של הלייקרס סיים הלילה (בין חמישי לשישי) ערב עגום של 3 נקודות (1 מ-6 מהשדה), 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-29 דקות, קבוצתו הובסה 108:92 ע"י היריבה העירונית, לוס אנג'לס קליפרס.

 

ההייפ סביב לונזו בול עצום, אבל מי שדאג להוריד אותו ואת אוהדי הלייקרס הלילה לקרקע היה פטריק בברלי. אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה עצר את בול, ובעיקר הפך את הבכורה שלו לאומללה. על פי רשת ESPN, בברלי אף הקניט בסיום המשחק את הרוקי כשצעק מחוץ לחדר ההלבשה: "בן ז***, חלשלוש. תביאו אותו לפרקט ואני אקרע אותו".

 

כגודל הציפיה, גודל האכזבה. בול (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
כגודל הציפיה, גודל האכזבה. בול(צילום: רויטרס)

 

הבעלים של הלייקרס, מג'יק ג'ונסון, התייחס גם כן לכישרון הצעיר: "תראו, אני לא יכול לדמיין מה עובר על הילד הזה. הוא תמיד רצה לשחק עבור הלייקרס ועכשיו, כשזה לא משחק הכנה, הוא עולה למגרש. וואו. אני מאמין שלונזו לא ישן ביומיים-שלושה האחרונים, וגם לא הוריו או הסבתא שלו".

 

בניגוד ללייקרס, אוקלהומה סיטי פתחה את עונת ה-NBA שלה עם 84:105 קליל על ניו יורק ניקס, כשהטריו ראסל ווסטברוק-פול ג'ורג'-כרמלו אנתוני קולע 71 נקודות. ווסטברוק אף רשם טריפל-דאבל של 21 נקודות, 16 אסיסטים ו-10 ריבאונדים.

 

"כולנו שיחקנו אחד בשביל השני, לאף אחד לא היה איכפת מי יקלע", סיפר בסיום ג'ורג', שהוביל את קלעי הת'אנדר עם 28 נקודות. אנתוני, שפגש את האקסית, הוסיף: "הכל בסדר, הדבר הכי חשוב מבחינתי היה לא להיפצע ולהוציא לדרך את המסע החדש שלי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים