שתף קטע נבחר

סל ניצחון מדהים לפנאתינייקוס על פנרבחצ'ה

ניקוס פאפאס (24 נקודות) הדהים עם שלשה 1.2 שניות לסיום בדרך ל-68:70 סופר דרמטי על אלופת אירופה. 80:98 קליל לצסק"א על אנאדולו אפס. אקס חולון, ווין קלייבורן קלע 20. באמברג גברה על באסקוניה. ולנסיה התעללה במלאגה

הערב (שישי) אלפי הצופים באולם אואקה הנפלא באתונה קיבלו חתיכת משחק עם סיום דרמטי ומתוק במיוחד, כשפנאתינייקוס ניצחה 68:70 את אלופת אירופה, פנרבחצ'ה משלשה 1.2 שניות לסיום הזמן החוקי. האחראי לכך הוא ניקוס פאפאס, שקלע 24 נקודות בערב אישי פנטסטי, אבל כולם כמובן יזכרו את אותה שלשה אדירה, שהקפיצה את האוהדים הירוקים ביציעים.

 

לטבלת היורוליג

 

אז איך פאו ניצחה את זלימיר אוברדוביץ' והקבוצה שלו? פשוט מאוד - הגנה. אחרי שספגה 44 נקודות במחצית הראשונה, המארחת העלתה רמה בהגנה, השאירה את הטורקים רק על 24 נקודות בחצי השני (לעומת 34 שלהם) בדרך לניצחון השני העונה של צ'אבי פסקואל וקבוצתו.

 

צ'אבי פסקואל מרוצה. ובצדק (צילום: EPA) (צילום: EPA)
צ'אבי פסקואל מרוצה. ובצדק(צילום: EPA)
 

 

בצד השני ניקולו מלי קלע 14 (והוסיף גם שמונה ריבאונדים) במאה אחוזים מהשדה, אבל שאר השחקנים דווקא התקשו למצוא את הטבעת וקלעו באחוזים נמוכים מאוד.

 

פתיחה טובה מאוד של צסק"א מוסקבה לעונה האירופית שלה, כשהערב השחקנים של דימיטריס איטודיס הביסו 80:98 קליל את אנאדולו אפס בטורקיה ועלו למאזן 1:3.

 

לאו ווסטרמן בעוד שתיים קלות (צילום: EPA) (צילום: EPA)
לאו ווסטרמן בעוד שתיים קלות(צילום: EPA)

 

אם הרבע הראשון עוד היה צמוד והסתיים בנקודה הפרש לאורחת, ההמשך היה שונה לחלוטין. צסק"א רצה ל-17:27 בעשר הדקות הבאות ורק הגדילה את ההפרש ככל שהתקדמו הדקות.

 

וויל קלייבורן, אקס הפועל חולון כמובן, שבעונה שעברה שיחק תחת דייויד בלאט בדרושפאקה, כיכב עם 20 נקודות. ננדו דה קולו קלע 18 נקודות וחילק חמישה אסיסטים. קרונוסלאב סימון (23 נקודות) היה אחת מנקודות האור היחידות במדי המארחת.

 

קלייבורן בפעולה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
קלייבורן בפעולה(צילום: EPA)

 

באמברג השיגה ניצחון שני במפעל אחרי 72:78 ביתי על באסקוניה. ארבעה

שחקנים של הקבוצה הגרמנית קלעו בספרות כפולות, כשמעל כולם היה דורל רייט עם 13 נקודות, חמישה ריבאונדים ולא פחות חשוב, גם ארבע חסימות. ג'ייסון גריינג'ר קלע 17 עבור המפסידה.

 

ההגנה הטובה במפעל, ולנסיה, נתנה עוד תצוגה הגנתית מרשימה, הפעם מול מלאגה עם 53:91 מוחץ. מלאגה אמנם ניצחה את הרבע השלישי (16:17), אבל בשאר היא פשוט התבטלה לחלוטין. למעשה המשחק הסתיים כבר אחרי 10 דקות עם בליץ של 11:31.

 

אריק גרין (19 נקודות) הוביל רשימת קלעים מאוזנת, כשאריק ואן רוסום ניצח על ההצגה עם שמונה אסיסטים (ורק ארבע נקודות). ומה בצד המפסיד? שום דבר פחות או יותר, אולי מלבד אדם ואצ'ינסקי (15 נק').


פורסם לראשונה 27/10/2017 21:39

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
אוגוסט מול תומפסון
צילום: EPA
מומלצים