שתף קטע נבחר

טריפל דאבל נוסף ללברון, עוד ניצחון לקליבלנד

עם נעליים מיוחדות לרגליו, ג'יימס קלע 20 נקודות, קלט 12 ריבאונדים ומסר 15 אסיסטים ב-99:106 של הקאבס בוושינגטון. אינדיאנה ניצחה בברוקלין בלי בעיות מיוחדות, דטרויט גברה על אורלנדו, גם דרוזן וטורונטו חגגו

 

הפך את עניין הטריפל-דאבל להרגל. לברון (צילום: AP) (צילום: AP)
הפך את עניין הטריפל-דאבל להרגל. לברון(צילום: AP)

 

לברון ג'יימס לא עוצר, רגע לפני שהוא בן 33, הסופרסטאר מציג את המספרים הטובים בקריירה והלילה (בין ראשון לשני) הוסיף להן גם הצהרה חברתית-פוליטית.

 

לטבלאות ה-NBA

 

וושינגטון - קליבלנד 106:99

20 נקודות, 12 ריבאונדים ו-15 אסיסטים, זוהי התפוקה של לברון בניצחון ה-18 ב-19 המשחקים האחרונים של הקאבס (8:23). זה היה הטריפל-דאבל הרביעי של ג'יימס בחמשת המשחקים האחרונים ולא נראה שהוא מתכוון להאט בקרוב.

 

טראמפ יקשיב? ג'יימס והנעליים המיוחדות (צילום: AP) (צילום: AP)
טראמפ יקשיב? ג'יימס והנעליים המיוחדות(צילום: AP)

 

אחרי שלושה רבעים התוצאה עמדה על שוויון 83:83, ואז סגנית האלופה החלה לשמור, לגרום לאיבודים של הוויזארדס (14:16) ולנצל זאת עם סלים קלים בצד השני. קווין לאב היה מצוין עם 25 נקודות ותשעה ריבאונדים, כשג'ף גרין הוסיף 15 מהספסל.

 

בצד השני, בראדלי ביל אמנם קלע 27, אבל לא באחוזים טובים במיוחד. ג'ון וול ממשיך בחזרה שלו לעניינים אחרי שהחמיץ כשלושה שבועות והפעם סיים עם 15 נקודות, עשרה ריבאונדים ושישה אסיסטים, שכאמור לא הספיקו.

 

הוא בסך הכל נהנה מהחיים. מול בראדלי ביל (צילום: AP) (צילום: AP)
הוא בסך הכל נהנה מהחיים. מול בראדלי ביל(צילום: AP)

בסיום נשאל ג'יימס על הסיבה לנעליים המיוחדות שלו (אחת לבנה, אחת שחורה והכיתוב שוויון) ושלח חצי ביקורת אל הנשיא דונלד טראמפ, שמשכנו נמצא בערך קילומטר וחצי מהאולם הביתי של וושינגטון. "זו ארץ יפהפייה ואסור לנו לתת לאדם אחד לקבוע כמה יפים וכמה חזקים אנחנו", אמר הפורוורד בסיום.

 

ברוקלין - אינדיאנה 109:97

צריך לקרות כל כך הרבה כדי שוויקטור אולאדיפו לא ייבחר לשחקן המשתפר של העונה. הבחירה השנייה בדראפט 2013 מוכיח לילה אחר לילה שהוא פשוט מעולם לא קיבל את ההזדמנות להוביל קבוצה. עכשיו, כשיש לו את המפתחות, הוא מראה מה הוא יודע. הלילה זה הסתיים ב-26 נקודות ושבעה ריבאונדים על הראש של הנטס. ארבעה שחקנים נוספים קלעו בספרות כפולות, כשדומנטאס סאבוניס הרשים עם 17 נקודות מהספסל.

 

דטרויט - אורלנדו 110:114

הפיסטונס (13:17) השוו הלילה שיא מועדון עם 17 שלשות מדויקות, וגם זה כמעט לא הספיק להם. רג'י בולוק קלע שיא קריירה של 20 נקודות ועזר לקבוצה שלו להגיע לפלוס 24 ברבע הרביעי, אבל אז משהו קרה למארחת, שנעלמה לחלוטין מהפרקט חטפה 19 נקודות רצופות ואיבדה את כל היתרון שהיה לה. טוביאס האריס, רג'י ג'קסון ואנתוני טוליבר הוסיפו 17 נק' כ"א למנצחת, כשבצד השני מריו הזוניה להט עם שמונה שלשות ו-28 נקודות וניקולה ווצ'ביץ' רשם עוד ערב נפלא של 24 נקודות, 14 ריבאונדים ושבעה אסיסטים, אבל כאמור, למרות הקאמבק, המג'יק (20:11) ממשיכים להפסיד.

 

טורונטו - סקרמנטו 93:108

מפה לשם ובלי לשים לב, הרפטורס כבר עם אחד המאזנים הטובים בליגה (8:20). דמאר דרוזן קלע 21 נקודות, יונאס ולנצ'יונאס הוסיף 13 ו-16 ריבאונדים והמארחת שמרה את הקינגס (20:9) על 30 נקודות בלבד בחצי השני כדי לסיים עם ה-W.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים