שתף קטע נבחר

הארדן: "לא יכול להיות שיהיו רק שני שופטים במשחק"

כוכב יוסטון רוקטס היה עצבני על השיפוט בהפסד (99:98) לבוסטון סלטיקס: "לא היו צריכים לשרוק לעבירת תוקף נגדי, ככה משתחררים משמירה"

זה כנראה היה אחד הלילות המתסכלים בקריירה של ג'יימס הארדן. למרות שקלע 34 נקודות מול בוסטון, מה שיזכרו מהמשחק זה את עבירת התוקף שספק ביצע על מרקוס סמארט במצב של 97:98 ליוסטון. התקפה לאחר מכן אל הורפורד קלע ונתן את הניצחון לסלטיקס.

 

"לא יכול להיות שיהיו רק שני שופטים במשחק כזה", אמר הגארד בסיום, "זה משחק שמשודר בכל ארה"ב, אני תוהה איך אישרו דבר כזה". על העבירה עצמה אמר: "מרקוס סמארט ניסה לתפוס אותי בשתי ידיים, מה יכולתי לעשות? ככה משתחררים משמירה. לא שורקים על דבר כזה". הארדן המשיך להתלונן: "היו הרבה עבירות במשחק שלא נשרקו, ומנגד היו שריקות מיותרות".


הארדן אחרי העבירה שנשרקה לחובתו (צילום: AP) (צילום: AP)
הארדן אחרי העבירה שנשרקה לחובתו(צילום: AP)

 

הארדן נשאל איך קבוצתו איבדה יתרון של 26 נקודות וענה: "פשוט איבדנו יותר מדי כדורים ואיבדנו ריכוז. הם התחילו לרוץ וקשה מאוד לעצור אותם בבית שלהם. גם בהתקפה לא הצלחנו לשחק כמו שאנחנו רגילים. פישלנו וכל היתרון שלנו נמחק".

 

בצד השני, קיירי ארווינג התלונן בעיקר על עייפות: "קשה לשחק כל כך הרבה, זה אתגר גדול לגוף שלנו. שמחים שהצלחנו לנצח יום אחרי יום קבוצות טובות גם מהמזרח וגם מהמערב. עכשיו יש לנו קצת מנוחה לפני המשחק מול ברוקלין נטס (ב-1 בינואר)".

 

הארדן. משחק מתסכל (צילום: AP) (צילום: AP)
הארדן. משחק מתסכל(צילום: AP)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים