שתף קטע נבחר

ניו אורלינס הודיעה: קאזנס גמר את העונה

בדיקת MRI אישרה שהכוכב קרע את גיד האכילס בניצחון על יוסטון, והוא יזדקק לניתוח ולתקופת החלמה ארוכה. היה אמור לפתוח בחמישייה באולסטאר

ניו אולינס פליקנס הודיעה: דמרקוס קאזנס סובל מקרע בגיד האכילס ולא ישוב לשחק העונה. בדיקת MRI אישרה את החשש הראשוני. מדובר במכה קשה לכוכב ולקבוצה בעלת השאיפות לפלייאוף.

 

קאזנס נפצע בצורה חמורה בניצחון 113:115 על יוסטון. ביתרון של ארבע נקודות, הוא קפץ לריבאונד פשוט ונחת בצורה איומה על הרגל. הפציעה הזו הגיעה זמן לא רב לאחר שהגבוה נבחר לפתוח בחמישייה במשחק האולסטאר והוא היה אמור להיות בקבוצה של לברון, יחד עם חברו לפליקנס, אנתוני דייויס, כמו גם עם קווין דוראנט וקיירי ארווינג.

 

שוב לא ישחק בפלייאוף. קאזנס (צילום: AP) (צילום: AP)
שוב לא ישחק בפלייאוף. קאזנס(צילום: AP)

 

קאזנס, שאמור לסיים חוזה בקיץ, מעולם לא שיחק בפלייאוף. הוא רשם העונה ממוצעים נהדרים של 25.2 נקודות, 12.9 ריבאונדים ו-5.4 אסיסטים למשחק, ויחד עם דייויס הרכיב את צמד הגבוהים הכי אימתני ב-NBA. את המשחק מול יוסטון הוא הספיק לסיים עם טריפל דאבל שכלל 15 נקודות, 13 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, עד שנפצע.

 

ניו אורלינס מדורגת במקום השישי במערב עם מאזן 21:27. קומישינר הליגה, אדם סילבר, יבחר את השחקן שיחליף את קאזנס בסגל של "קבוצת לברון" באולסטאר.

 

קאזנס מובל אל מחוץ לפרקט (צילום: AP) (צילום: AP)
קאזנס מובל אל מחוץ לפרקט(צילום: AP)

רבים בטוויטר ומחוצה לו איחלו ל"בוגי" החלמה מהירה בעקבות הבשורה הרעה, ביניהם חברו לקבוצה אנתוני דייויס, לברון ג'יימס, גורדון הייוורד שבעצמו יושב בחוץ ומחלים מפציעה חמורה, אייזיאה תומאס ובלייק גריפין:

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים