שתף קטע נבחר

לברון: "הפכנו לקבוצה אתלטית יותר"

כוכב קליבלנד נשמע מרוצה מהמהפכה הגדולה בסגל: "זה התפקיד שלי לשלב את החבר'ה האלה מהר ככל האפשר, אני מצפה לקבל אותם כאן. כל הארבעה שהצטרפו בחורים חכמים, זה צריך להיות כיף. ווייד? מאושר בשבילו"

קליבלנד הדהימה אתמול (ה') את ה-NBA, עם שורה של מהלכים דרמטיים ששינו אותה מהקצה אל הקצה רגע לפני תום מועד ההעברות. בערב מטורף אחד היא נפרדה משישה שחקנים וצירפה במקומם ארבעה, במהפכה מקצועית מפתיעה שלא השאירה אדיש גם את לברון ג'יימס.

 

  • לטבלאות ה-NBA

הערב הכוכב הגיב לראשונה למתיחת הפנים של הקאבס, שסובלים מעונה הפכפכה ומדורגים במקום השלישי במזרח עם מאזן מאכזב של 22:31, מרחק 7.5 משחקים מבוסטון הראשונה. הלילה ב-02:30 הגרסה החדשה של קליבלנד תערוך בכורה במשחק נוח נגד אטלנטה.

 

אין תלונות. לברון (צילום: AP) (צילום: AP)
אין תלונות. לברון(צילום: AP)

 

עם או בלי קשר לעובדה שלברון כנראה יעזוב את אוהיו בקיץ, נראה שהוא לא לקח קשה את האירועים האחרונים - ונשמע מרוצה למדי מהם. "אני חושב שהפכנו לקבוצה צעירה יותר, אתלטית יותר", אמר ג'יימס לכתבים האמריקאים. "הוספנו קליעה, אז נצטרך לראות איך זה משתלב. אני אוהב את החלקים שהצטרפו".

 

לברון אמר עוד: "זה התפקיד שלי לשלב את החבר'ה האלה מהר ככל האפשר. אני מכיר את צוות האימון וטיי לו הולך לעשות את זה גם כן. אני מצפה לקבל אותם כאן. כל הארבעה הם בחורים די חכמים, וזה צריך להיות כיף. זה תמיד קשה כשאתה מאבד חברים לקבוצה. הטרייד-דדליין הוא תמיד זמן קשה לכולם. הלוואי שזה היה יכול להיות הרבה יותר טוב ממה שזה היה, אני בהחלט מאחל לכל השישה שעזבו את הטוב ביותר".

 

ג'יימס התייחס בצורה ספציפית לאייזיאה תומאס ("להיעדר במשך שבעה חודשים זה לא פשוט עבור אף אחד") ולדוויין ווייד שחזר למיאמי: "אני ודי-ווייד זה לא עניין קשה. אני רואה אותו כל הזמן ומאושר מאוד בשבילו. הוא חוזר הביתה, ככה זה צריך להיות. תמיד הרגשתי שזה המקום שבו היו הלב והראש שלו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים