שתף קטע נבחר

כספי: "אני חייב להרוויח את הדקות שלי"

הפורוורד הישראלי התייחס לתצוגה הנפלאה שלו ב-83:129 של גולדן סטייט על פיניקס ולחזרה לחמישייה: "הכל עבד לי בהתקפה, בחלק מהקליעות היה לי מזל. מכאן אפשר רק להשתפר". על המקום הראשון: "רוצים אותו, אבל לא בכל מחיר"

 

מה תגידו על התצוגה של עומרי כספי הלילה (בין שני לשלישי) במדי גולדן סטייט? משחק השיא של הפורוורד הישראלי כלל 19 נקודות ועשרה ריבאונדים ב-83:129 של האלופה על פיניקס, ואסור לשכוח שהוא פתח בחמישייה.

 

לטבלאות ה-NBA

הלילה: משחק שיא לכספי בגולדן סטייט

 

אחרי המשחק, כספי נראה מחויך ומרוצה מאוד מההופעה שלו. "הכל עבד לי בהתקפה", אמר הישראלי. "סוף סוף חזרתי לזרוק שלשות ועבדתי כדי להתפנות ולעזור לחברים שלי למצוא אותי. אני מרגיש שככה שיחקתי לאורך כל הקריירה, אולי קצת שיניתי סגנון השנה. אני שמח שהחברים שלי מצאו אותי, קלעתי כמה זריקות, בחלק היה לי מזל. אני מרוצה".

 

"הכל עבד לי בהתקפה". כספי (צילום: AP) (צילום: AP)
"הכל עבד לי בהתקפה". כספי(צילום: AP)

כספי התייחס לעובדה שסטיב קר נתן לשחקנים לנהל את פסקי הזמן: "אנחנו אוהבים את זה. היה לנו כיף, הרצנו את פסקי הזמן. אין ספק שיש אצלנו כמה מאמנים על המגרש, סטיב תמיד אומר לנו: 'זו הקבוצה שלכם וכשאתם עולים על הפרקט, אתם מייצגים את עצמכם', וזה היה נהדר. סטיב עושה עבודה נהדרת".

 

על ההמשך הוסיף: "אני חייב להרוויח את הדקות שלי, עשיתי את זה בעבר. עכשיו בפגרת האולסטאר אני אוכל לבצע כמה שיפורים למשחק שלי. יש מאחוריי כבר 50 או 60 משחקים עם הקבוצה ומכאן אפשר רק להשתפר. אקח את הזמן הזה כדי לצפות בווידאו ולחזור יותר טוב מהפגרה".

 

"בפגרה אוכל לשפר את המשחק שלי". כספי עם דוראנט (צילום: AFP) (צילום: AFP)
"בפגרה אוכל לשפר את המשחק שלי". כספי עם דוראנט(צילום: AFP)

 

על המאבק עם יוסטון על המאזן הטוב בליגה: "ברור שאנחנו רוצים להיות עם המאזן הכי טוב, זו המטרה של כל ספורטאי, אבל לא בכל מחיר. בסופו של דבר המטרה האמיתית היא להגיע טריים לפלייאוף ולא לשחוק את עצמנו כדי להיות הכי טובים במאני טיים. אנחנו רוצים לתת את המקסימום בכל ערב ודברים טובים יקרו עבורנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים