שתף קטע נבחר

פופוביץ': "אופתע אם לנארד יחזור העונה"

ב-ESPN דווח שכוכב סן אנטוניו כשיר לשחק, אבל מאמנו לא אופטימי: "הוא עדיין לא מוכן לזה". הבעלים של דאלאס מאבריקס, מארק קיובן, נקנס ב-600,000 דולר בגלל שהודה שהקבוצה מתכוונת להפסיד בכוונה

האם קוואי לנארד יחזור לשחק העונה בסן אנטוניו ספרס? נכון לעכשיו נראה שהסיכויים לכך קלושים, לפחות לדברי מאמנו גרג פופוביץ'. כוכב הקבוצה נעדר מכל המשחקים בפתיחת העונה לפני ששב למגרשים ב-13 בדצמבר. הוא הספיק לשחק בשמונה משחקים, לפני שנפצע שוב ב-17 בינואר.

 

"אופתע אם לנארד יחזור העונה", אמר פופוביץ' אחרי שב-ESPN דווח שהשחקן כשיר מהבחינה הרפואית ויקבל החלטה בעצמו. "הוא עדיין לא מוכן לזה. אם זה בכל זאת יקרה, אז רק בשלב מאוד מאוחר של העונה וזו הולכת להיות החלטה קשה מבחינתו. אני משתדל להיות כן והגיוני". סן אנטוניו מדורגת שלישית במערב עם מאזן 24:35.

 

קוואי לנארד (צילום: AP) (צילום: AP)
קוואי לנארד(צילום: AP)

פופוביץ'. פסימי (צילום: AP) (צילום: AP)
פופוביץ'. פסימי(צילום: AP)

 

הבעלים של דאלאס נקנס ב-600,000 דולר

הבעלים של דאלאס מאבריקס, מארק קיובן, נקנס על ידי הנהלת ה-NBA ב-600,000 דולר לאחר שהודה כי קבוצתו מתכוונת להפסיד משחקים בכוונה במטרה לזכות בבחירת דראפט

גבוהה יותר. קיובן אמר: "הבנו שלא נתחרה על מקום בפלייאוף, אז להפסיד זו האופציה הטובה ביותר מבחינתנו".

 

העונש נחת על קיובן יממה לאחר שפורסמה ידיעה מסעירה על הטרדות מיניות בקרב עובדי הקבוצה. הנשיא לשעבר, טרדמה יוסרי, מואשם במספר מקרים של התנהגות בלתי הולמת כלפי נשים, על פי 'ספורטס אילוסטרייטד'. קיובן הגיב על כך: "מאז קמפיין MeToo# שאלתי את המנהל של משאבי האנוש אם יש בעיה - הוא אמר לי שלא. יש בעיה חמורה בארגון, אני מתבייש שזה קרה תחתיי וחייבים לתקן את זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים