שתף קטע נבחר

הארדן: "לשיא אין משמעות בשבילי"

כוכב יוסטון, שרשמה את רצף הניצחונות השני באורכו בהיסטוריה של המועדון ב-112:122 על אוקלהומה, לא מתעסק במרדף אחרי השיא שעומד על 22. חברו כריס פול מתכונן לדבר האמיתי: "כל מה שקורה עכשיו הוא רק הכנה לקראת הפלייאוף"

יוסטון השיגה הלילה את הניצחון ה-16 ברציפות שלה, 112:122 על אוקלהומה של ראסל ווסטברוק וכרמלו אנתוני, וקבעה את רצף הניצחונות השני באורכו בהיסטוריה של המועדון. את הכוכבים שלה, זה דווקא פחות מרגש.

 

הניצחון העלה את מאזנה ל-13:50, ולפחות כלפי חוץ, כוכבי הקבוצה כריס פול וג'יימס הארדן ממש לא מתרגשים מציון הדרך המרשים. הם מנסים להישאר בפרופורציות המתאימות לשלב הזה של העונה ולהמשיך להסתכל לעבר המטרה האמיתית - הפלייאוף.

 

הארדן ופול. השיא לא מעניין אותם (צילום: AP) (צילום: AP)
הארדן ופול. השיא לא מעניין אותם(צילום: AP)

 

"אנחנו בסך הכל מנסים להשתפר מערב לערב", אמר פול, שסיים עוד ערב נפלא עם 25 נקודות. "ברור לנו שכל מה שקורה עכשיו הוא רק הכנה לקראת הפלייאוף. מה שחשוב לנו זה להיבנות ולהגיע בשיא לרגעים המכריעים. כל השאר זה רק חלק מהתהליך".

 

הארדן אמר דברים דומים: "לשיא אין שום משמעות בשבילי. אנחנו רק רוצים לשחק טוב ולשמור אחד על השני. ניצחונות והפסדים יבואו ויילכו. יש לנו עוד דרך ארוכה, ארוכה מאוד".

 

גם גולדן סטייט השיגה ניצחון נוסף ונשארה צמודה ליוסטון בצמרת המערב (14:50). סטף קרי שוב הוביל את הווריורס וסיים עם 34 נקודות ב-34 דקות. כזכור, קרי נפצע בתחילת השבוע פעמיים במהלך המשחק מול אטלנטה והוחלף במהלך הרבע השלישי, למרות שטען שהוא מרגיש טוב. זה לא הפריע לו להפוך באותו משחק לשחקן הראשון בהיסטוריה שקולע במשך שש עונות רצופות מעל 200 שלשות. הלילה הוא הוסיף עוד שש כאלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים