שתף קטע נבחר

יורוליג: פנרחבצ'ה הביסה את הכוכב האדום

אלופת אירופה טיילה מול הסרבים וניצחה אותם 63:80. ערב ענק לעלי מוחמד (25 נקודות ושבע שלשות). ריאל מדריד גברה עם ז'לגיריה, ולנסיה ניצח את ארמני מילאנו

פנרבחצ'ה מכוונת לעבר זכייה שנייה ברציפות ביורוליג, ואם תמשיך בכושר הנוכחי שלה גם בפלייאוף, היא גם תוכל לעשות זאת.

 

הערב (חמישי) השחקנים של ז'ליקו אוברדוביץ' הביסו 63:80 קליל את הכוכב האדום בלגרד בחוץ והתקרבו לעבר הבטחת המקום השני בטבלה.

 

טיול קליל בבלגרד. אוברדוביץ' (צילום: EPA) (צילום: EPA)
טיול קליל בבלגרד. אוברדוביץ'(צילום: EPA)

 

המחצית הראשונה עוד הייתה צמוד פחות או יותר, כשפנר הוליכה ביתרון תשע, אבל רבע שלישי של 10:25 למעשה סגר את הסיפור והפך עשר הדקות האחרונות לגארבג' טיים אחד גדול. עלי מוחמד סיפק משחק ענק עם 25 נקודות ושבע שלשוות. בצד השני, דיאן דוידוביץ' מזער נזקים עם 18 נקודות.

 

ריאל מדריד שמרה על סיכוי לסיים במקום השלישי אחרי שגברה 81:88 על ז'לגיריס קובנה. פליפה רייס קלע 16 נקודות, פביאן קוזור הוסיף 14 נקודות והבלאנקוס הצליחו לנצח את השחקנים של שאראס. לוקה דונצ'יץ' הסתפק ב-11 נקודות, אבל גם חילק שבעה אסיסטים. בצד השני, פאוליוס ינקונאס קלע 21 נקודות, שכאמור לא הספיקו.

 

במשחק נוסף וחסר חשיבות, ולנסיה גברה בחוץ 89:93 על ארמני מילאנו. אריק גרין הוביל את קלעי האורחת עם 18 נקודות, טיבור פלייס נתן גוף מתחת לסלים עם 11 נקודות ושמונה ריבאונדים. ולדימיר מיקוב בערב משוגע של 27 נקודות ושבע שלשות, ירד מנוצח.


פורסם לראשונה 22/03/2018 21:50

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
לואיג'י דאטומה
צילום: getty images
מומלצים