שתף קטע נבחר

בלאט אחרי ההדחה: "העונה הזו עלתה על הציפיות שלנו"

המאמן הישראלי התייחס להפסד 79:78 של קבוצתו דרושפאקה לאנאדולו אפס ברבע גמר הפלייאוף הטורקי: "רצינו להגיע יותר גבוה בליגה, הם היו יותר טובים מאיתנו. לא נפגשתי עם אנשי צסק"א"

למרות עונה אירופית מדהימה וזכייה ביורוקאפ, דווקא בטורקיה דרושפאקה של דייויד בלאט הודחה אתמול (חמישי) מהפלייאוף כבר ברבע הגמר אחרי הפסד דרמטי 79:78 לאנאדולו אפס, שהשלימה 0:2 בסדרה.

 

מי שהצטיין וגם קלע את סל הניצחון הוא לא אחר מאשר אקס מכבי תל אביב המושמץ, סוני ווימס – הפורוורד כיכב עם 24 נקודות והוביל את קבוצתו לניצחון חוץ, שגמר את העונה של בלאט מוקדם מהצפוי.

 

הדחה מוקדמת. בלאט (צילום: EPA) (צילום: EPA)
הדחה מוקדמת. בלאט(צילום: EPA)

למרות זאת, בסיום הישראלי ממש לא נשמע מאוכזב וקיבל את ההדחה בהבנה. "לשתי הקבוצות היה סיכוי שווה לנצח, אבל הם שיחקו מעט יותר טוב מאיתנו", אמר בלאט.

 

הישראלי המשיך: "אני רוצה להודות לשחקנים על עונה נהדרת, הם נתנו בסדרה הזו וגם כל השנה. יכולנו לסיים את העונה בצורה יותר טובה, אבל בסופו של דבר הזכייה העונה הזו התעלתה על הציפיות שלנו בזכות הזכייה ביורוקאפ וההעפלה ליורוליג".

 

סוני ווימס מול ונגליס מנצריס (צילום: EPA)
עדיין יש לו את זה. ווימס(צילום: EPA)

 

עוד לפני המשחק, ובעקבות הדיווחים על פגישה אפשרית של בלאט עם צסק"א מוסקבה, התבטא המאמן בנושא ושלל כל קשר לענקית הרוסית: "לא נפגשתי עם אף אחד מצסק"א או כל מועדון אחר השנה, אני עדיין מאמן דרושפאקה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים