שתף קטע נבחר

דרק רוז משיק תוכנית מלגות חדשה

הפוינט גארד של מינסוטה יעזור לתלמידים לממן את שכר הלימוד שלהם במכללה בסכום כולל של יותר מ-400 אלף דולר: "התוכנית מבקשת לתת להם את ההזדמנות שהם צריכים כדי להפוך את החלומות שלהם למציאות"

רק השבוע לברון ג'יימס חנך בית ספר יסודי חדש בעיר הולדתו אקרון, שיקלוט ילדים בסיכון. כעת הגיע תורו של שחקן NBA נוסף לפתוח את הלב והארנק למען הקהילה - דרק רוז.

 

הפוינט גארד של מינסוטה ומי שזכה ב-2011 בתואר ה-MVP של העונה הסדירה במדי שיקגו השיק תוכנית מלגות חדשה, במסגרתה הוא יעזור לתלמידים לממן את שכר הלימוד שלהם במכללה בסכום כולל של יותר מ-400 אלף דולר. רק אחד יזכה בפרס הגדול - 200 אלף דולר - שיתחלקו ל-25 אלף דולר בסמסטר לתקופה של ארבע שנים.

 

דריק רוז דרק רוז מינסוטה ג'יימס הארדן יוסטון (צילום: MCT)
דרק רוז במדי מינסוטה. למען הקהילה(צילום: MCT)

 

 

באתר הרשמי של התוכנית רוז הזמין תלמידים להגיש בקשה למלגה עד ה-30 בספטמבר. היא כוללת בין היתר חיבור של עד 600 מילים שיענה לשאלה "איך המלגה תשנה את המשחק בשבילך", והעלאת פוסט לרשת החברתית עם התיוג של שם התוכנית (Rose Scholars 2018) והסבר למה ואיך המועמד שימש כמנהיג בקהילה.

 

"אני מקווה לספק לתלמידים שביל לקולג' שלא היה להם זמין בעבר", אמר רוז. בציוץ שבו צירף את הלינק לאתר הפרויקט, בחשבון הטוויטר שלו, רוז כתב כי התוכנית "מבקשת לתת לתלמידי תיכון את ההדמנות שהם צריכים כדי להפוך את החלומות שלהם למציאות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים