שתף קטע נבחר

אביו של ריצ'רד ג'פרסון נרצח

יריות נורו לעברו מרכב סמוך לחנות משקאות בקומפטון, מותו נקבע בבית החולים. במשטרה עדיין בודקים את נסיבות האירוע

אביו של אלוף ה-NBA, ריצ'רד ג'פרסון, נרצח ביום רביעי בלילה לאחר שיריות נורו לעברו מרכב שנסע סמוך לחנות משקאות בקומפטון, קליפורניה. המשטרה המקומית הוציאה הודעה בנושא בה היא ציינה כי האב נכח במקום יחד עם עוד שני חברים, ולא ברור עדיין האם הוא היה היעד ליריות. ג'פרסון סיניור היה בן 65 במותו.

 


 

הוריו של השחקן התגרשו כשהיה קטן. הוא גדל עם אימו באריזונה ושם החל בקריירת הכדורסל שלו בזמן שאביו התגורר בקליפורניה. בשנים האחרונות הקשר בין השניים התחזק והוא אף שהה בקיץ יחד עם אשתו ושני ילדיו סמוך לאביו בלוס אנג'לס.

 

ג'פרסון בתקופתו בדאלאס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ג'פרסון בתקופתו בדאלאס(צילום: AFP)

 

ג'פרסון בן ה-38 עדיין לא הודיע על פרישה מכדורסל, אבל נראה שזה הכיוון. נכון לעכשיו הוא שחקן חופשי, אולם כבר בעונה שעברה החל לפרשן במספר תוכניות של ESPN ורשתות נוספות.

 

ב-2016 זכה באליפות יחד עם לברון ג'יימס וקליבלנד, תוך כדי שהוא עולה מהספסל ותורם בעיקר בקליעות מחוץ לקשת. את שנותיו היפות עשה בניו ג'רזי נטס. עונת 2004/5 נחשבת לטובה בקריירה שלו, בה העמיד ממוצע של 22.2 נקודות יחד עם 7.3 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. ג'פרסון גם הספיק לשחק בנבחרת ארה"ב, זכה איתה במדליית הארד באולימפיאדת אתונה 2004 ושנה קודם לכן בזהב באליפות העולם.

 

בנוסף, שיחק במילווקי, סאן אנטוניו, גולדן סטייט, יוטה, דאלאס ובדנבר. ממוצע הקריירה שלו עומד על 12.6 נקודות ב-1,181 משחקים בליגה הסדירה ו-10.8 נקודות ב-140 משחקי פלייאוף.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים