שתף קטע נבחר

אמביד: "כיף לשחק נגד דראמונד, אני דומיננטי מולו"

שחקן פילדלפיה, שקלע 39 נקודות וקטף 17 ריבאונדים ב-99:109 של קבוצתו על דטרויט, עקץ את סנטר היריבה. לברון על היחסים העכורים בין לוק וולטון למג'יק ג'ונסון: "לא מטריד אותי בכלל". הלייקרס יצרפו את טייסון צ'נדלר הוותיק

ג'ואל אמביד הוא חתיכת טיפוס. שחקנה של פילדלפיה הוא מסתבך סדרתי, אחד שלא מפחד להגיד את מה שהוא חושב גם אם זה לא בדיוק 'פוליטיקלי קורקט'. לפנות בוקר (בין שבת לראשון) הוא להט בניצחון של פילי על דטרויט - 99:109, עם 39 נקודות ו-17 כדורים חוזרים.

 


 

אמביד החליט לעקוץ את כוכב הפיסטונס, אנדרה דראמונד, שהיה חלש מאוד עם 8 נקודות בלבד. "יש לי הרבה נכסים בראש של דראמונד", צייץ אמביד שהוסיף: "אני בדרך לבנות עוד כמה". לעיתונאים אמר: "דראמונד הוא מצ'-אפ נחמד עבורי, כיף לשחק מולו. אני מרגיש דומיננטי בכל משחק, אבל במיוחד נגדו".

 

 

זו לא הפעם הראשונה בה אמביד מטריל את דראמונד. במשחק הראשון בין הקבוצות העונה ב-23 באוקטובר אמר אמביד אחרי המשחק (אותו קבוצתו הפסידה): "אני לא אמור לעשות 'טראש טוק' כי הפסדנו, אבל דראמונד יודע שהוא לא יכול לשמור עליי".

 

לברון: "נהיה הרבה יותר טובים בעוד חודש"

לוס אנג'לס לייקרס רשמה ניצחון חוץ חשוב 110:114 על פורטלנד ונקמה בה על ההפסד במשחק הפתיחה של העונה. כהרגלו, לברון ג'יימס הוביל את קבוצתו עם 28 נקודות, 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים.

 

עם כל הכבוד למשחק, מה שמעסיק את התקשורת זו מערכת היחסים העכורה בין המאמן, לוק וולטון, ונשיא פעולות הכדורסל של המועדון, מג'יק ג'ונסון האגדי. בארה"ב דווח כי בין השניים נערכה פגישה קשה בעקבות פתיחת העונה המגומגמת של הלייקרס בה דרש מג'יק לראות שיפור מהיר ביכולת הקבוצה. "זה לא מטריד אותי בכלל, לא שמתי לב לזה, לא שמעתי על זה, זה לא עניין גדול", אמר לברון כשנשאל על כך בחדר ההלבשה לאחר הניצחון על פורטלנד.

 

לברון ג'יימס בפעולה (צילום: AP)
לברון. מתעסק בעיקר(צילום: AP)

 

ג'יימס העדיף להתייחס ליכולת המקצועית שלו ושל חבריו: "אנחנו צריכים להבין איך אנחנו יכולים לתת כמה משחקים נהדרים, אפילו לא נהדרים, רק טובים, ולנצח יותר, זה הדבר היחיד שצריך לעניין אותנו. אנחנו עדיין בשלבים המוקדמים שלנו כקבוצה, אבל הרבה יותר מחוברים מאשר מה שהיינו לפני מספר שבועות. בעוד חודש נהיה הרבה יותר טובים".

 

בשורה טובה קיבלו ג'יימס וחבריו עם החתמתו הצפויה של הסנטר הוותיק טייסון צ'נדלר (36), שעזב את פיניקס סאנס. צ'נדלר, יליד ל.א, חיפש לעצמו קבוצה חדשה אחרי שלא קיבל קרדיט מתחילת העונה באריזונה.

 

צ'נדלר (מימין). בתקופה שעוד שיחק בפיניקס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
צ'נדלר (מימין). בתקופה שעוד שיחק בפיניקס(צילום: AFP)

 

"אנחנו מרוצים מאוד מהעובדה שנקבל שחקן מנוסה נוסף לסגל", אמר ג'יימס. "בחור שמשחק חזק, חכם מאוד ואחד שזכה באליפות כמו עוד כמה שחקנים אצלנו. היינו צריכים לעבות את החלק הקדמי הבעייתי שלנו".

 

צ'נדלר יחל בלייקרס את עונתו ה-18 בליגה הטובה בעולם. בעונה שעברה הוא העמיד ממוצע של 6.5 נקודות ו-9.1 ריבאונדים. ב-2011 זכה עם דאלאס באליפות, שנה לאחר מכן נבחר לשחקן ההגנה הטוב ב-NBA ולחמישיית המצטיינים השלישית של הליגה. ב-2013 אף השתתף במשחק האולסטאר. הסנטר בן ה-36 היה גם חלק מנבחרת ארצות הברית איתה זכה במדליית הזהב באולימפיאדת לונדון 2012 ובאליפות העולם בטורקיה ב-2010.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים