שתף קטע נבחר

טרנסג'נדרית טוענת: "היו לי יחסים אינטימיים עם דווייט האוורד, הוא מאיים על חיי"

מאסין אלייז'ה צייצה בטוויטר כי הסנטר של וושינגטון מנסה להתנקם בה על כך שסירבה לחתום על הסכם סודיות בנוגע למערכת היחסים האינטימית ביניהם. צירפה "הוכחות" של שיחות טלפון מוקלטות והודעות טקסט. פופוביץ' על לנארד: "הוא לא מנהיג"

ב-NBA יש כל כמה זמן סיפורים מוזרים, אבל זה מסתמן כאחד ההזויים ביותר. מאסין אלייז'ה, טרנסג'נדרית, טענה בטוויטר כי סנטר וושינגטון, דווייט האוורד, איים על חייה לאחר שלא הסכימה לחתום על הסכם סודיות בנוגע לקשר האינטימי ביניהם.

 

"הכרנו לפני תקופה, התחלנו לדבר כל לילה והדברים הפכו לרציניים", כתבה אלייז'ה בטוויטר. "בסוף נפגשנו וקראנו לדבר הזה בינינו 'הבנה'. הוא לא סיפר את זה לאף אחד. ואז התחילה העונה ולא הצלחתי להיפגש איתו. בסוף גיליתי שהוא יוצא עם טרנסג'נדרית אחרת, אחת שמארגן מסיבות סקס".

 

הציוץ הראשון של אלייז'ה נגד האוורד

 

אלייז'ה סיפרה כי חברים של האוורד התחילו לאיים עליה: "התקשר אליי אדם בשם קלווין סימונס, שהוא כומר. היה לי ברור שדווייט שלח אותו. הוא רצה שאחתום על הסכם הסודיות, סירבתי והוא העליב אותי והציק לי. הוא איים עליי ואמר שהם יודעים איפה אני גרה וצופים בי. כבר יצרתי קשר עם המשטרה".

 

אלייז'ה אף גיבתה את הציוצים שלה ב"הוכחות" שכללו שיחות מוקלטות של האוורד והודעות טקסט ביניהם באינסטגרם.

 

שיחה מוקלטת ביניהם 

 

התכתבות ביניהם באינסטגרם

 

פופוביץ' עקץ את לנארד

ההתבטאות המפתיעה של היום שייכת למאמן סן אנטוניו, גרג פופוביץ', שעקץ את שחקנו לשעבר, קוואי לנארד. המאמן המנוסה נשאל בנוגע ליכולת של פטי מילס להוביל את הספרס אחרי הפרישה של מאנו ג'ינובילי והעזיבות של טוני פארקר ולנארד, וענה: "קוואי שחקן נהדר, אבל הוא לא היה מנהיג או משהו בסגנון. ג'ינובילי ופטי היו המנהיגים שלנו ולמרקוס אולדרידג' התווסף. הכישרון של קוואי תמיד יחסר לנו, אבל מנהיגות לא הייתה שם באותו הזמן. אולי זה יבוא בעתיד". לנארד צפוי להגיע לראשונה לסן אנטוניו יחד עם קבוצתו החדשה, טורונטו, ב-3 בינואר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
דווייט האוורד
צילום: רויטרס
מומלצים