שתף קטע נבחר

דיווח: הלייקרס במגעים לצרף את טרבור אריזה

אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN מדווח כי לוס אנג'לס מעוניינת בפורוורד פיניקס שלקח בעבר אליפות במועדון, והיא מחפשת קבוצה שלישית שתקלוט את גארד הקבוצה קנטביוס קולדוול פופ. דנבר החתימה את ניק יאנג

האם זה האיש שיעזור ללברון ג'יימס במאבקי הפלייאוף? אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN מדווח כי הלייקרס (10:16) במגעים לצרף את טרבור אריזה מפיניקס. הפורוורד בן ה-33 שיחק בלייקרס במשך שנתיים וזכה איתה באליפות ב-2009, אז קובי בראיינט ופאו גאסול כיכבו בקבוצה ופיל ג'קסון היה על הקווים.

 

לטבלאות ה-NBA

 

כדי להוציא את הטרייד לפועל, שתי הקבוצות מחפשות קבוצה שלישית שתיקח את גארד הלייקרס קנטביוס קולדוול פופ, שיש לו סעיף וטו בחוזה האוסר להעביר אותו בטרייד בניגוד לרצונו.

 

טרבור אריזה במשחק (צילום: רויטרס)
יעבור להוליווד? טרבור אריזה (משמאל)(צילום: רויטרס)

 

למזלה של לוס אנג'לס הסוכן של קולדוול פופ הוא ריץ' פול שמייצג גם את לברון, ודבר זה עשוי לסייע במעבר שלו לקבוצה אחרת. קולדוול פופ קולע 8.5נקודות העונה ומרוויח 12 מיליון דולר בחוזה לעונה אחת.

 

הסאנס רוצים להביא רכז שיחבור לכוכב הקבוצה דווין בוקר, וגם לקבל בחירת דראפט. במקרה של אריזה, שחתם הקיץ על חוזה לעונה אחת תמורת 15 מיליון דולר, ניתן להשלים את הטרייד באופן רשמי החל משבת הקרובה.

 

דווין בוקר מתגבר על מארק גאסול (צילום: AP)
דווין בוקר מתגבר על מארק גאסול(צילום: AP)

 

פיניקס (22:4) התחילה את העונה בצורה מזעזעת והיא מחזיקה במאזן הגרוע ב-NBA. צירופם של אריזה והנבחר הראשון בדראפט, דיאנדרה אייטון, לא הצליח לחולל שינוי בקבוצה מאריזונה. אריזה רושם 9.7 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים בממוצע העונה.

 

דנבר (9:17) החתימה את הגארד הססגוני ניק יאנג (33) שלא פתח את העונה בשום קבוצה. בעונה שעברה הוא שיחק בגולדן סטייט וקלע 7.3 נקודות למשחק. ממוצע הקריירה שלו עומד על 11.4 נקודות וזו תהיה קבוצתו השישית ב-NBA.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
לברון ג'יימס וטרבור אריזה
צילום: AP
מומלצים