שתף קטע נבחר

טרייד ב-NBA נפל בעקבות טעות בזיהוי שחקן

פיניקס חשבה שהיא מקבלת מממפיס את דילון ברוקס, אבל הגריזליס בכלל התכוונו לברוקס השני בסגל שלהם, מרשון. בסופו של דבר הטרייד נפל בעקבות אי ההבנה. סקרמנטו הסתלבטה על קרי והקרינה על המסכים את נחיתת האדם על הירח

זה כנראה אחד הסיפורים המוזרים ביותר של השנים האחרונות ב-NBA. פיניקס, וושינגטון וממפיס עבדו על טרייד משולש שבמרכזו יעבור טרבור אריזה מהסאנס לוויזארדס, למרות דיווחים על חזרה שלו ללייקרס. הטרייד היה אמור לשלוח במקביל את קלי אוברה מוושינגטון לממפיס ופיניקס הייתה צריכה לקבל את אוסטין ריברס מוושינגטון ואת וויין סלדן ממפיס.

 

כמו כן, פיניקס חשבה שהיא מקבלת את דילון ברוקס מהגריזליס, בזמן שקבוצתו של עומרי כספי התכוונה בכלל ל...מרשון ברוקס.

 

דילון ברוקס (צילום: AP)
זה דילון ברוקס(צילום: AP)

מרשון ברוקס (צילום: AP)
וזה מרשון ברוקס(צילום: AP)

 

הכתב הבכיר של ESPN, אדריאן ווג'נאורסקי, פרסם את הסיפור ומאותו הרגע החל בלגן שלם. בסופו של דבר פיניקס וממפיס דיברו ביניהם ולא הצליחו להגיע להבנות. הגריזליס דרשו לקבל את דילון, אבל קבוצתו לא הייתה מוכנה לוותר על שירותיו. וכך נפלה העסקה.

 

Fly me to the moon

האמירה של סטף קרי לאחרונה כי הוא לא מאמין שהאדם נחת על הירח הפכה לשיחת היום ב-NBA. כזכור, בנאס"א הזמינו את כוכב האלופה, גולדן סטייט, להגיע אליהם ליוסטון ולראות בעצמו את ההוכחות. הוא בהמשך הודה כי צחק, אבל אמר כי יקבל את ההזמנה של סוכנות החלל האמריקנית.

 

הלילה (בין שישי לשבת) יריבת הווריורס, סקרמנטו, החליטה להסתלבט קצת על קרי כשבהצגת השחקנים באולמה הביתי הוקרן על המסכים באולם של הקינגס סרטון של אסטרונאוט הולך על הירח.

 

הסרטון המדובר

 

שחקני האלופה, כולל קרי, נקרעו מצחוק מהמחווה ההומוריסטית. חלק מאוהדי סקרמנטו לא הפסיקו שם ובזמן זריקות מקו העונשין של שחקני היריבה הם הרימו קרטונים עם דמויות של אסטרונאוטים והירח. "הם תפסו אותי לא מוכן", צחק קרי על הסיטואציה המוזרה אחרי הניצחון 125:130 של קבוצתו. "זה היה יפה. הם קיבלו אצלי ציון גבוה על המאמץ".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
מרשון ודילון ברוקס
צילום: AP
מומלצים