שתף קטע נבחר

בראדלי ביל: "הם קרעו אותנו מחוץ לקשת"

כוכב וושינגטון הגיב על שיא השלשות ששברה יוסטון על חשבון קבוצתו. ג'יימס הארדן: "זה די מגניב להיות חלק מדבר כזה". קרי אחרי ההפסד של הווריורס ליוטה: "עדיין לא מצאנו את הווייב שלנו"

"ידענו שאם לא ננסה לשבור את השיא, נשמע על זה אחר כך בחדר ההלבשה", אמר מייקל קארטר-וויליאמס, שקלע את השלשה ה-26 של יוסטון הלילה (בין רביעי לחמישי) בניצחון 118:136 של הרוקטס על וושינגטון.

 

לטבלאות ה-NBA

לתוצאות משחקי הלילה ב-NBA

 

קארטר-וויליאמס, שחקן של 25.4 אחוז מחוץ לקשת, היה חתום על שבירת השיא 31 שניות לסיום המשחק. עוד קודם לכן, יוסטון החטיאה ארבע זריקות רצופות בניסיון לשבור את השיא של קליבלנד, שנקבע במרץ 2017 (25 שלשות).

 

ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס (צילום: AP)
ג'יימס הארדן. 35 נקודות כולל שש שלשות(צילום: AP)

 

"הם קרעו אותנו מחוץ לקשת", אמר כוכב הוויזארדס, בראדלי ביל. טרבור אריזה הוסיף: "חלק מהעניין היה שנתנו להם הרבה מאוד זריקות פנויות. אנחנו צריכים לעשות עבודה יותר טובה בהגנה ולהתאמץ יותר. יכולנו לעשות מאמץ יותר טוב".

 

ג'יימס הארדן, שקלע 35 נקודות (והוביל את קבוצתו עם שש שלשות), רושם ממוצעים משוגעים לאחרונה. ברצף חמשת הניצחונות של יוסטון הוא מחזיק בממוצעים של 38.6 נקודות ו-7.8 אסיסטים. האיש והזקן, שפתח את המשחק הלילה עם 3 מ-3 מחוץ לקשת, התלהב מההישג ההיסטורי של קבוצתו: "זה די מגניב להיות חלק מדבר כזה, אנחנו רשומים עכשיו בספרי ההיסטוריה".

 

בראדלי ביל וושינגטון (צילום: רויטרס)
בראדלי ביל. עוד ערב קשה(צילום: רויטרס)

 

קרי: "בכל שנה יש לנו אתגרים חדשים ומסע שונה"

גולדן סטייט ספגה הלילה 108:103 ביוטה ורשמה הפסד מספר 11 העונה. סטף קרי שקלע 32 נקודות ניסה להסביר מה עובר על הווריורס: "עדיין לא מצאנו את הווייב הזה שגורם לנו ללכת על הפרקט כשאנחנו יודעים בדיוק מה הולך לקרות. כרגע אנחנו עדיין חושבים קצת יותר מדי, אבל אני מרגיש שזה קרוב. העונה המרווח שלנו לטעויות הוא קטן יותר וכולנו מבינים את זה. בכל שנה יש לנו אתגרים חדשים ומסע שונה, אבל בסופו של יום לכולם כאן ברור איזו קבוצה אנחנו".

 

הווריורס מסרו 18 אסיסטים בלבד במשחק, לעומת ממוצע של 27.9 עד כה. קווין דוראנט, שסיים עם 30 נקודות, דיבר על ההיערכות ההגנתית של הקבוצות העונה מול האלופה: "אנחנו רוצים למסור 30 אסיסטים בכל משחק אבל יש משחקים כמו זה, שבהם הקבוצה היריבה עושה הכל כדי לא לתת לך את האופציה הזאת".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים