שתף קטע נבחר

קליי תומפסון: "קשה להסביר איך זה קרה"

הקלע האדיר של גולדן סטייט ניסה לסכם עוד תצוגת שלשות - 10 מ-11 בדרך ל-44 נקודות ב-111:130 על הלייקרס, והשוואת שיא NBA. קאזנס: "שיט, זה מרשים"

על קליי תומפסון לא עוברת עונה יוצאת דופן. סטף קרי וקווין דוראנט יעילים יותר, דריימונד גרין עושה יותר רעש, כהרגלו, ואפילו החזרה של דמרקוס קאזנס תפסה כותרות. אבל מדי פעם הוא מזכיר לנו למה הוא נחשב לאחד הקלעים הקטלניים אי פעם.

 

לטבלאות ה-NBA

 

הבוקר (שלישי) הוא התפוצץ על הלייקרס עם 44 נקודות ב-27 דקות בדרך ל-111:130, כולל השוואת שיא NBA של 10 מ-10 מהשלוש. בסוף הוא גם החטיא אחת וקילקל את המאזן המושלם.

 

קליי תומפסון (צילום: רויטרס)
חם, מתחמם, לבה. תומפסון(צילום: רויטרס)

 

"זה היה אחד מאותם לילות", אמר תומפסון. "קלעתי באחוז הכי טוב שלי בחיים (10 מ-11 - 90 אחוז). קשה להסביר איך זה קרה". ברבע השלישי השוטינג גארד קלע 23 נקודות ושבע שלשות והוביל את הבריחה של האלופה.

 

"קליי עושה זאת חמש או שש פעמים בעונה, הוא פשוט מתחמם", אמר מאמנו סטיב קר. קאזנס הוסיף: "זה קליי, כולנו התרגלנו לזה כבר. הוא קלע 10 רצוף? שיט, זה מרשים. כל יום נשבר פה איזה שיא".

 

תומפסון השווה את שיאו של טיי לאוסון מ-2011, אז פתח את המשחק עם 10 מ-10 מהשלוש. ההתפוצצות האחרונה של תומפסון באוקטובר מול שיקגו כשהפגיז 52 נקודות ב-27 דקות ורשם שיא שלשות עם 14, אבל מ-24 זריקות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים