שתף קטע נבחר

דה קולו להט, צסק"א ניצחה בברצלונה

הרכז הצרפתי סיים עם 25 נקודות, הרוסים ניצחו 76:84 את הקטלאנים. לפני מכבי ת"א, באסקוניה הפסידה לדרושפאקה, באיירן מינכן ניצחה את חימקי בחוץ, בודוצ'נוסט גברה על גראן קנאריה

צסק"א מוסקבה הייתה לאחרונה בתקופה מאוד לא יציבה והתקשתה לייצר רצף ניצחונות. השחקנים של דימיטריס איטודיס מקווים שהניצחון הערב (שישי) 76:84 על ברצלונה בחוץ הוא זה שיחזיר אותם לדרך הנכונה.

 

לטבלת היורוליג

 

צסק"א לא הרשימה, רחוק מזה, אבל לשמחתה קיבלה תפוקה אדירה משני שחקנים שלמעשה סידרו לה את הניצחון. ננדו דה קולו היה פנטסטי וסיים עם 25 נקודות, כולל שבע שלשות, ניקיטה קורבאנוב הוסיף 17 נקודות משלו. בצד השני, ויקטור קלאבר קלע 17 נקודות, אבל בארסה לא הצליחה להשיג את יריבתה.

 

ננדו דה קולו צסק
אי אפשר לעצור אותו. דה קולו בפעולה(צילום: EPA)

 

היריבה הבאה של מכבי תל אביב, באסקוניה, הפסידה 80:75 בחוץ לדרושפאקה, הקבוצה הגרועה ביותר במפעל, בטח אם מסתכלים על הטבלה. בעקבות ההפסד הקבוצה הבאסקית נמצאת עם מאזן זהה לזה של הצהובים ובמשחק הקודם בין השתיים מכבי הפסידה בשתי נקודות בלבד. המשמעות היא שניצחון צהוב בשלוש נקודות לפחות ייתן לה מקדמה אדירה לקראת השגת הכרטיס לפלייאוף.

 

במשחקים נוספים, באיירן מינכן ניצחה 60:71 בחוץ את חימקי מוסקבה, בודוצ'נוסט גברה 70:75 על גראן קנאריה והשלימה ערב בו כל הספרדיות רשמו הפסדים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים