שתף קטע נבחר

פיטינו אחרי התבוסה לפנרבחצ'ה: "רוצה לזרוק את עצמי לנהר המרמרה"

יורוליג: מאמן פנאתינייקוס לקח קשה את ה-85:66 שספג מהטורקים ועל הדרך החמיא גם לאוהדים הצהובים: "בטורקיה בדיוק כמו למכבי, ז'לגיריס ופאו יש אוהדים נפלאים". צסק"א שנייה אחרי 78:82 על ריאל מדריד, ניצחונות לבאסקוניה ומילאנו

מכבי תל אביב קיבלה הערב (שישי) חדשות טובות מהמגרש באיסטנבול שם הביסה פנרבחצ'ה 66:85 את פנאתינייקוס, שרשמה הפסד רביעי בחמישה משחקים. בעקבות התוצאה ירדו היוונים למאזן 13:9, לעומת 12:10 של הצהובים. ניקולו מלי היה טוב עם 14 נקודות אצל המנצחת שצפויה לסיים ראשונה בשלב הבתים.

 


 

לטבלת היורוליג

 

בסיום המשחק שחרר מאמן פאו, ריק פיטינו, הצהרה לא שגרתית כשאמר: "אני רוצה לזרוק את עצמי לנהר המרמרה אחרי המשחק הזה. לא חושב שכדאי שאגיע לכאן שוב מתישהו בקרוב. האמריקני גם החמיא לאוהדי מכבי כשאמר: "האווירה בטורקיה הייתה נהדרת והזכירה לי את האוהדים בקבוצות הקולג' הגדולות. למכבי ת"א, ז'לגיריס קובנה ופאו יש אוהדים מאוד מסורים".

 

ניקולו מלי (צילום: EPA)
ניקולו מלי בטירוף(צילום: EPA)

  

חדשות קצת פחות טובות הגיעו מספרד ואיטליה. אולימפיה מילאנו (11:11) שתארח בשבוע הבא את הצהובים לקרב לוהט השיגה 78:90 צפוי על דרושפאקה, בעוד באסוקניה השיגה ניצחון חשוב מבחינתה 68:76 על באיירן מינכן ושתי הקבוצות שוות כעת עם מאזן 11:11. הספרדים שהביסו בשבוע שעבר את הצהובים עם ניצחון רביעי בארבעה משחקים וההפסד הבודד הגיע דווקא מול הטורקים החלשים.

 

צסק"א מוסקבה וריאל מדריד סיפקו מותחן גדול שהסתיים ב-78:82 לרוסים, במסגרת המחזור ה-22 ביורוליג. בעקבות הניצחון עלתה צסק"א למקום השני על חשבונם של הספרדים.

 

צסק
עושה אלון מזרחי . מאמן צסק"א, דימיטריס איטודיס (צילום: EPA)

 

שתי שיאניות הזכיות באליפות אירופה היו צמודות במרבית שלבי המשחק, וג'ייסי קרול החמיץ הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה כשהחטיא שלשה, 3.4 שניות לסיום, במהלך שניתן גם היה לשרוק עליו לעבירה. ננדו דה קולו הפגיז 21 נקודות והוביל את קלעי צסק"א שרשמה ניצחון רביעי ברציפות ומרשים במיוחד. 20 נקודות של אנתוני ראנדולף לא הספיקו לריאל.

 


פורסם לראשונה 08/02/2019 21:19

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים