שתף קטע נבחר

ווייד: "הארדן הוא מהשחקנים שאי אפשר לשמור עליהם"

האולסטאר הוותיק של מיאמי פירגן ליריב, שקלע 58 נקודות ב-118:121 של יוסטון. גולדן סטייט התפרקה ברבע האחרון מול אורלנדו, סטף קרי: "זה היה מתסכל"

ג'יימס הארדן ממשיך להציג הופעות יוצאות דופן. הלילה (בין חמישי לשישי) הוא סיים עם 58 נקודות וסידר ליוסטון קאמבק ב-118:121 על מיאמי. הכוכב המזוקן קלע 18 מ-18 מקו העונשין, צלף שמונה שלשות וגם מסר 10 אסיסטים. זו הייתה הפעם השביעית שבה הארדן משיג 50 נקודות עם 10 אסיסטים לפחות, נתון שאף שחקן אחר ב-NBA לא רשם יותר משלוש פעמים. זה היה המשחק השישי העונה שבו הוא קולע 50 ומעלה, וה-15 בקריירה.

 

דוויין ווייד, שירד לקרקע אחרי סל הניצחון מול גולדן סטייט, החמיא להארדן: "הוא ללא ספק אחד השחקנים שהכי בלתי אפשרי לשמור עליהם שהמשחק הזה ראה אי פעם. אבל עשינו הרבה טעויות, דברים שדיברנו עליהם".

 

ג'יימס הארדן חוגג על מיאמי (צילום: רויטרס)
ג'יימס הארדן חוגג על מיאמי(צילום: רויטרס)

 

ה-MVP היה רחוק רק שלוש נקודות משיא הקריירה שלו, שנקבע בינואר מול ניו יורק ניקס. "לא ממש שמתי לב לזה", אמר הארדן. "אני דואג לקחת את הזריקות שאני עובד עליהן".

 

כריס פול עם דוויין ווייד (צילום: AP)
דוויין ווייד וכריס פול החליפו חולצות(צילום: AP)

 

גולדן סטייט רשמה לפנות בוקר הפסד מפתיע שני ברציפות, 103:96 לאורלנדו בערב שבו קווין דוראנט קיבל מנוחה. אחרי רבע שלישי של 11:30 לטובתה, גולדן סטייט חטפה 33:15 ברבע האחרון. סטיב קר סיכם: "אני חושב שאורלנדו עשו עבודה טובה יותר מאיתנו. לא הוצאנו טוב את הדברים לפועל בשני צידי המגרש, במיוחד ברבע הרביעי".

 

סטפן קרי הוסיף: "בהתחשב בדרך שבה סיימנו את הרבע השלישי, היינו בשליטה על המשחק. אבל החטאנו הרבה זריקות ולא השגנו עצירות בהגנה. זו הייתה דרך מתסכלת להפסיד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ווייד והארדן
צילום: רויטרס
מומלצים