שתף קטע נבחר

טוב בסטטיסטיקה: אנדרה אינגרם חתם בלייקרס

הגארד (33, 1.91 מ'), שבזמנו הפנוי הוא מורה למתמטיקה, חוזר לקדנציה שנייה באל.איי לאחר שרשם שני משחקים בסיום העונה שעברה. מחזיק בשיא המשחקים בליגת הפיתוח

אינגרם אחד הולך – ואחד בא. אנדרה אינגרם (33, 1.91 מ') חתם לעשרה ימים בלוס אנג'לס לייקרס המדשדשת בעקבות ריבוי הפציעות בקבוצה.

 

לטבלאות ה-NBA

 

אינגרם זכור מהעונה שעברה, כשחתם על חוזה דומה בלייקרס והספיק לרשום שני משחקים ובאחד מהם (מול יוסטון) אפילו כיכב עם 19 נקודות. הוא למעשה הפך לרוקי האמריקני המבוגר ביותר מאז 1964, כשעשה בכורה ב-NBA בגיל 32.

 

אנדרה אינגרם (צילום: AP)
אוהדי הלייקרס מתרגשים. אנדרה אינגרם חוזר(צילום: AP)

 

עכשיו, בעקבות הפציעות של ברנדון אינגרם (קריש דם בכתף), לונזו בול וטייסון צ'נדלר וגם לאנס סטיבנסון וקייל קוזמה שלא בדיוק כשירים, אינגרם אמור לקבל דקות משמעותיות כחלק מהרוטציה.

 

אינגרם נחשב לאגדה בליגת הפיתוח ורק בינואר האחרון הפך לשיאן ההופעות כשרשם את משחקו ה-402 בליגה. מאז כבר הספיק להגדיל את הפער בפסגה והגיע ל-419 משחקים. הוא גם מקום חמישי בכל הזמנים בנקודות, ראשון בקליעות לשלוש, שני בדקות וחמישי בחטיפות.

 

אנדרה אינגרם (צילום: AP)
אינגרם בעד אינגרם. אנדרה וברנדון בעונה שעברה(צילום: AP)

 

אחד הפרטים הכי מעניינים לגביו נוגע להשכלה שלו, ובעיקר לאיך הוא משלים הכנסה. לגארד יש תואר בפיזיקה והוא מלמד ילדים בכל הגילאים מתמטיקה במשרה חלקית. "אני עושה את זה במשך שנים, אני נהנה מזה. זה גורם לי אושר. אני מתעסק במתמטיקה כדי לגרום למוח שלי להמשיך לעבוד", אמר בריאיון איתו בשנה שעברה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים