שתף קטע נבחר

ניצחון גדול לאולימפיאקוס על באיירן

יורוליג: הקבוצה של דייויד בלאט הביסה 69:89 את הגרמנים וסיבכה את מכבי ת"א בקרב על הפלייאוף. ניצחון דרמטי לצסק"א מוסקבה

בלאט סיבך את מכבי תל אביב. אולימפיאקוס ודייויד בלאט הביסו הערב (ג') בבית 69:89 את באיירן מינכן. הניצחון מסבך את מכבי בקרב על הפלייאוף כי ליוונים יש יתרון פנימי במפגשים מול הצהובים וגם לוח משחקים קל בהרבה. במידה ויהיה שוויון במאזנים בין הקבוצות, אולימפיאקוס תעפיל לרבע הגמר.

 

לטבלת היורוליג

 

אולימפיאקוס הובילה לכל אורך המשחק, ובסוף הרבע השלישי היא עלתה ל-24 הפרש (48:72). הקבוצה הגרמנית הצליחה לצמצם קצת את התוצאה ברבע האחרון, שהיה לפרוטוקול. זאק לידיי קלע 23 לאולימפיאקוס, ניקולה מילוטינוב הוסיף 20. פטרי קופונן קלע 15 לבאיירן.

 

ניקולה מילוטינוב (צילום: EPA)
ניקולה מילוטינוב חוגג(צילום: EPA)

 

בקרב צמרת שנערך מוקדם יותר ניצחה השנייה צסק"א מוסקבה 78:80 את הרביעית בטבלה אפס אנאדולו בתום מותחן ענק בטורקיה. קורי היגינס הוא גיבור הניצחון ההירואי של הקבוצה הרוסית. האמריקני קלע 19 נקודות, אבל חשוב מכך את ארבע הנקודות האחרונות. במצב של 78:78 4 שניות לסיום, צסק"א לקחה פסק זמן והתרגיל המוצלח הסתיים בסל קלאץ' של היגינס. קייל היינס עזר להיגינס עם 15 נקודות. בראיינט דאנסטון בלט מנגד עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים.

 

קייל היינס (צילום: EPA)
קייל היינס(צילום: EPA)

סרחיו רודריגס (צילום: EPA)
סרחיו רודריגס(צילום: EPA)

 

בקרב קצוות בין פנרבחצ'ה לבודוצ'נוסט, ניצחה הראשונה ביורוליג 67:76 בבית. הקבוצה ממונטנגרו הצליחה למתוח את הטורקים למשך שלושה רבעים, אבל הרבע האחרון הסתיים ב-9:18 לקבוצה של אוברדוביץ'. ניקולה קאליניץ' הוביל את הטורקים עם 14 נקודות, יאן וסלי קלע 13. ארל קלארק קלע 20 למפסידה. בקרב קצוות נוסף הביסה ברצלונה 64:93 את גראן קנאריה. קווין פנגוס הוביל את בארסה עם 19 נקודות.


פורסם לראשונה 19/03/2019 22:10

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים