שתף קטע נבחר

יורוליג: פנרחבצ'ה ניצחה את מילאנו

הקבוצה הטורקית גברה 90:104 על האיטלקים ושמרה את מכבי תל אביב בתמונת רבע הגמר. שלשת ניצחון מטורפת לרודי פרננדס ב-73:74 של ריאל מדריד על פנאתינייקוס

פנרבחצ'ה עזרה מאוד למכבי תל אביב אחרי שניצחה הערב (חמישי) 90:104 את מילאנו בחוץ ושמרה על הסיכויים של הקבוצה הישראלית לעלות לרבע גמר היורוליג. הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' הבטיחה לעצמה את המקום הראשון בסיום העונה הסדירה, וכתוצאה מכך המשחק הביתי שלה בשבוע הבא מול מכבי תל אביב יהיה חסר משמעות מעשית עבורה.

 

לטבלת היורוליג

מכבי תל אביב רמסה את גראן קנאריה

 

מכבי צריכה כעת עוד הפסד של מילאנו בשבוע הבא ושני הפסדים של אולימפיאקוס בנוסף לניצחון על פנרבחצ'ה כדי להעפיל. פנר לא התקשתה גם ללא יאן וסלי וקוסטס סלוקאס שלא שיחקו. בובי דיקסון הוביל את הטורקים עם 23 נקודות, ניקולה קאליניץ' קלע 22.  ג'יימס נאנאלי הוביל את האיטלקים עם 26 נקודות וקרטיס ג'רלס הוסיף 20, אבל מייק ג'יימס היה חלש עם 8 בלבד.

 

מייק ג'יימס מאוכזב (צילום: EPA)
מייק ג'יימס מאוכזב(צילום: EPA)

 

פנאתינייקוס הייתה בטוחה שהיא בדרך לניצחון יוקרתי על ריאל מדריד, כשהובילה 71:73 בבית ונותרו מספר שניות לסיום. ההגנה של פאו עשתה את שלה במהלך האחרון של הבלאנקוס, עד שהגיע רודי פרננדס, שקלע שלשה משוגעת על השמירה וריאל ניצחה 73:74.

 

פרננדס קלע שלשה מטורפת על הבאזר, במה שנראה כמו זריקת חסרת סיכוי שאיכשהו נכנסה פנימה. הקבוצה של ריק פיטינו ניצחה ברבע הראשון 14:32, אבל הפסידה בשלושת הרבעים הבאים ונעצרה אחרי שישה ניצחונות רצופים ביורוליג. פאו כבר הובילה 56:67 במהלך הרבע האחרון, אבל מול הבלאנקוס גם זה לא הספיק. וולטר טבארס הוביל את המנצחת עם 14, פרננדס סיים עם 13 וסרחיו יול קלע 12. ניק קלאתס סיים עם 14 נקודות, 9 ריב' ו-5 אס', קית' לנגפורד קלע גם הוא 14 לזכות המפסידה. ריאל (7:22) לא מוותרת לצסק"א על מקום השני, היוונים (14:15) עוד עלולים למצוא את עצמם מחוץ לפלייאוף.

 

ברצלונה, שכבר הבטיחה את מקומה בין שמונה הגדולות, ניצחה בביתה את בודוצ'נוסט 83:95 ושיפרה את מאזנה ל-12:17, בדרך לסדרה מול אנאדולו אפס על הכרטיס לפיינל-פור. אדם האנגה בלט עם 18 נקודות אצל הקטלאנים, שמוקדם יותר השבוע השיגו עוד ניצחון בקלאסיקו מול ריאל מדריד. רונלדס סמיטס קלע 14. דנילו ניקוליץ' בלט אצל המונטנגרים עם 25 נקודות, נוריס קול הסתפק הפעם בתשע.


פורסם לראשונה 28/03/2019 23:18

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים