שתף קטע נבחר

צילומים: AP, AFP

קר: "קרי ותומפסון בספק למשחק נגד יוסטון"

שני הכוכבים של גולדן סטייט סובלים מפציעה בקרסול ועדיין לא ברור אם ישותפו מול הרוקטס במשחק 1 בחצי גמר המערב (ראשון, 22:30). אחרי הניצחון על פילי, בטורונטו מחמיאים ללנארד (45 נקודות): "תצוגה נהדרת בשני הצדדים"

 

  ()

ההסתבכות של גולדן סטייט בסדרה מול לוס אנג'לס קליפרס (2:4) עלולה לעלות לה ביוקר. המאמן סטיב קר אמר כי סטף קרי וקליי תומפסון בספק למשחק הראשון מול יוסטון בחצי גמר המערב (ראשון, 22:30) שייערך באוקלנד.

 

"קליי וסטף מקבלים טיפול, נראה מה המצב לפני המשחק", אמר אתמול קר. "לא אקבל החלטה ברגע זה אם הם ישחקו או לא - אפשר להגיד שהם בספק". קרי עיקם את קרסול ימין ברבע הראשון במשחק השישי מול הקליפרס אבל חזר לשחק.

 

סטף קרי (צילום: רויטרס)
יחמיץ את המשחק הראשון? סטף קרי(צילום: רויטרס)

 

גם תומפסון נפגע באותו מקום ובאותו משחק, פציעה שהתרחשה ברבע השלישי והתבררה כקשה יותר מכפי שחשבו תחילה. "זה היה נקע רציני, הוא צלע", סיפר קר. תומפסון עצמו אמר לאחר המשחק כי הרגל אמנם כואבת אבל הוא יהיה כשיר למשחק מול יוסטון.

 

מאמן הווריורס התייחס גם לסדרה: "אנחנו שמחים שעברנו את הקליפרס, הם היו פנטסטיים. אני לא מודאג לגבי רמת האנרגיה שלנו בגלל שזה הפלייאוף, יש לנו הרבה מוטיבציה. אני יותר מודאג לגבי הפציעות".

 

"קוואי מדהים, הוא כל הזמן משתפר"

קוואי לנארד הציג עוד הופעה אדירה והשווה את שיא הקריירה שלו בפלייאוף ובכלל עם 45 נקודות (16 מ-23 מהשדה) ב-95:108 של טורונטו על פילדלפיה במשחק 1 בחצי גמר המזרח.

 

"זו הייתה תצוגה נהדרת בשני צדדי המגרש", החמיא מאמן הרפטורס ניק נרס לכוכב שלו. "אני אוהב את העוצמה בה הוא משחק, במיוחד כשהוא דורש את הכדור ודוחף אותו קדימה במשחק מעבר. הוא נחוש מאוד".

 

קוואי לנארד (צילום: AFP)
עוד משחק לפנתיאון. קוואי לנארד(צילום: AFP)

 

קייל לאורי הוסיף: "קוואי מדהים, הוא כל הזמן משתפר, יש לו את הכישרון. הוא מבין בצורה נהדרת איך לעשות את הדברים נכון, והביטחון שלו רק עולה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים