שתף קטע נבחר

צילומים: AP, AFP

לילארד: "יש לנו חבורה קשוחה שעשתה מהלכים גדולים"

למרות המשחק הכי חלש שלו העונה בפלייאוף (14 נקודות), פורטלנד השוותה ל-1:1 מול דנבר בחוץ (90:97). מקולום, שהצטיין עם 20 נקודות, החמיא לכוכב הגדול: "אם אני חם הוא מפנה לי את הבמה". דיווח: להארדן אין פגיעה בקרניות

 

  ()

פורטלנד הוכיחה הלילה (בין רביעי לחמישי) בדנבר כי היא ממש לא קבוצה של איש אחד, ולמרות 14 נקודות של דמיאן לילארד ב-5 מ-17 מהשדה, היא ניצחה 90:97 והשוותה ל-1:1 בסדרת חצי גמר המערב.

 

לילארד, שהפגיז 39 נקודות במשחק הראשון, החמיא לחבריו: "במשחק מהסוג הזה, פיזי והגנתי, צריך חבורה קשוחה שתעשה מהלכים גדולים וזה מה שקרה". אנס קאנטר (15 נקודות), שגרם למהומה בדקה האחרונה של המשחק לאחר שדחף את טורי קרייג לרצפה, אמר: "קבוצות שולחות דאבל וטריפל טים על לילארד והוא משחרר את הכדור - לכן הוא הופך את האחרים לטובים יותר".

 

סי.ג'יי מקולום מול גארי האריס (צילום: רויטרס)
"לילארד יודע מתי אני רוצה את הכדור". מקולום(צילום: רויטרס)

 

סי.ג'יי מקולום, שהוביל את הבלייזרס עם 20 נקודות, התייחס לשיתוף הפעולה עם לילארד: "אחרי שש שנים ביחד הוא יודע מתי אני רוצה את הכדור, אנחנו מסתכלים אחד על השני ופשוט יודעים. בפעמים אחרות נביע זאת באופן מילולי. אם אני חם הוא מפנה לי את הבמה, זה סוג הבן אדם שהוא".

 

הנאגטס, שקלעו ב-34.7 אחוז מהשדה, כולל 6 מ-29 לשלוש (20.7 אחוז), היו מתוסכלים. "אף זריקה ארורה לא נכנסה לנו", אמר המאמן מייק מאלון בסיום. האוהדים בקולורדו אפילו שרקו בוז במחצית הראשונה.

 

להארדן אין פגיעה בקרניות

ביוסטון אופטימיים לגבי קצב ההחלמה של ג'יימס הארדן שנפצע בשתי עיניו במהלך המשחק השני של יוסטון מול גולדן סטייט. רופא עיניים שבדק אותו לא מצא נזק לקרניות, כך דווח בארה"ב. כזכור, במהלך הרבע השני דריימונד גרין פגע בטעות בפניו של כוכב הרוקטס שנשכב על הפרקט.

 

ג'יימס הארדן  (צילום: רויטרס)
חדשות טובות ליוסטון. ג'יימס הארדן (צילום: רויטרס)

 

הוא נפצע בעיקר בעינו השמאלית והתקשה לראות, למרות זאת קלע 29 נקודות באחוזים טובים ( 47.4) - הכי טוב שלו בפלייאוף העונה. והוא עוד החטיא שלוש זריקות לפני התקרית. אולי הארדן מצא את הנוסחה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ג'יימס הארדן
צילום: רויטרס
מומלצים