שתף קטע נבחר

אולימפיאקוס ודייויד בלאט יורדים ליגה

מסרבים לשחק ברביעי מול פרומיתאס מכיוון שאחד השופטים ששובצו שפט אותם בדרבי הגביע נגד פאו בו עזבה הקבוצה את האולם בעקבות שיפוט עוין לטענתה. ממאזנה יופחתו שש נקודות והיא תסיים את העונה במקום הלפני אחרון

אם אולימפיאקוס אכן תעמוד באיום שלה ולא תעלה לשחק ביום רביעי מול פרומיתאס פטרון במחזור הלפני אחרון של העונה הסדירה בליגה היוונית, היא תנשור לליגה השנייה. הסיבה לכך שהמעצמה היוונית לא מוכנה לעלות לשחק היא בעקבות שיבוצו של השופט פניוטיס אנסטופולוס לשפוט את ההתמודדות.

 

אנסטופולוס שפט את האדומים בחצי גמר הגביע היווני נגד פנאתינייקוס בו ירדה קבוצתו של דייויד בלאט במחצית ולא הסכימה לשוב לפרקט, לטענתה לאור שיפוט לא הוגן כלפיה. "מעכשיו הקבוצה לא תשחק באף משחק במסגרת מקומית בה אחד משלישיית השופטים ששפט נגד פנאתינייקוס ייקח בו חלק", נמסר מאולימפיאקוס אחרי חצי הגמר המדובר.

 

דייויד בלאט (צילום: EPA)
צרות בצרורות. בלאט(צילום: EPA)

 

כזכור, אולימפיאקוס החרימה לאחר דרבי הגביע גם את דרבי הליגה נגד הירוקים מכיוון שהיא מוכנה לשחק נגד יריבתה המרה רק במידה ושופטים מחוץ ליוון יישפטו את ההתמודדות. בעקבות כך הורדו

 ממאזנה שמונה נקודות. ואם אכן תחרים ברביעי את ההתמודדות מול פרומיתאס, יורדו ממאזנה שש נקודות נוספות (סה"כ 14) והיא תרד למקום הלפני אחרון עם 30 נקודות, כשנותר מחזור אחד בלבד ולקבוצות שמעליה לפחות שתי נקודות יותר.

 

איגוד השופטים היווני טוען להגנתו כי אנסטופולוס לא שובץ בכוונה למשחק, אלא נערכה הגרלה לפני המחזור ולפיה נעשה השיבוץ.

 

יש לציין כי באולימפיאקוס בודקים מאז הבלגן בדרבי אפשרות לעבור ולשחק ב-VTB או בליגה האדריאטית, כך שעזיבה שלהם את המסגרות המקומיות ביוון נראית כעת הגיונית מאוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים