שתף קטע נבחר

האלופה בחוץ: צסק"א ניצחה את ריאל ועלתה לגמר היורוליג

הרוסים פיגרו ברוב שלבי המשחק, אבל קאמבק מרשים בדקות האחרונות סידר להם 90:95 דרמטי ומפגש ביום ראשון מול אנאדולו על התואר. דה קולו ורודריגס בלטו עם 23 נקודות כ"א. הבלאנקוס כבר לא יזכו בתואר שני ברציפות

תפתחו יומנים: יום ראשון, 21:30 בערב, פרננדו בווסה ארנה. צסק"א מוסקבה מול אנאדולו אפס בגמר היורוליג. אחרי ששיין לארקין וחבריו הדהימו את פנרבחצ'ה, הרוסים הצטרפו אליהם עם 90:95 דרמטי על ריאל מדריד בחצי הגמר השני בפיינל-פור בוויטוריה.

 

 

צסק"א היא זו שניצחה פעמיים את ריאל במסגרת העונה הסדירה והערב (שישי) השלימה עליה סוויפ (ועל הדרך גם הדיחה את אלופת אירופה). היא אמנם פיגרה לאורך רוב הדקות, כולל בפער דו-ספרתי ברבע השלישי, אבל עשתה את הדברים הנכונים במאני-טיים והשלימה מהפך מרשים.

 

סרחיו רודריגס חוגג (צילום: EPA)
סרחיו רודריגס בטירוף(צילום: EPA)

ריאל מדריד  (צילום: EPA)
פאבלו לאסו. הפסד כואב(צילום: EPA)

 

מנגד, ריאל יכולה לבוא בטענות רק לעצמה. היא הייתה עדיפה במשך שלושה רבעים, אבל אז די נעלמה וצסק"א עלתה ליתרון. ניסיון קאמבק שלה בדקה האחרונה כמעט וצלח, אבל זריקת התאבדות של סרחיו יול לשלוש, 17 שניות לסיום, לא נכנסה והקבוצה הרוסית סגרה עניין ממהעבר השני מהקו.

 

ננדו דה קולו וסרחיו רודריגס בלטו אצל המנצחת עם 23 נקודות כ"א, וויל קלייבורן (אקס הפועל חולון למי ששכח) הוסיף 18 משלו וקורי היגינס קלע 11. פביאן קוז'ור הוליך את המפסידה עם 18 נקודות, סרחיו יול תרם 13 ואנתוני רנדולף 12.

 

טבארס שולט בצבע, דה קולו רק משקיף (צילום: AP)
טבארס שולט בצבע, דה קולו רק משקיף(צילום: AP)

 

אן פנתר, שופטת ראשונה בפיינל-פור היורוליג (צילום: AP)
אן פנתר, שופטת ראשונה בפיינל-פור היורוליג(צילום: AP)

 

האקט מנסה את מזלו מול טבארס (צילום: AFP)
האקט מנסה את מזלו מול טבארס(צילום: AFP)

 

פבלו לאסו ריאל מדריד (צילום: AP)
מאמן ריאל מדריד פבלו לאסו(צילום: AP)

 

מהלך המשחק

פקונדו קמפאצו הטביע, דניאל האקט קלע אחת מהעונשין ו-וולטר טבארס קבע, 1:4 לריאל מדריד. וויל קלייבורן צמצם מחוץ לקשת, אבל טבראס חסם את אותלו האנטר, רודי פרנדדס עלה על הלוח והסנטר הוסיף בלוק נוסף, 7:13. שתי הקבוצות לא קלעו באחוזים טובים במהלך הרבע, אבל הבלאנקוס היו אגריסיביים יותר בשני צדי המגרש בדרך ל-18:22 בסיום הרבע הראשון.

 

ג'ייסי קרול קלע שתיים וירד להגנה כדי לחסום את סרחיו רודריגס, 18:24. צסק"א הרימה הילוך ונקודות של היינס, דה קולו ורודריגס העלו אותם ליתרון ראשון, 28:29. קרול הלך לקו לשלוש זריקות ודייק בשלושתן, היינס מיד השווה בחזרה. קלייבורן היה האיש של הרוסים עד סיום הרבע כולל שלה עם הבאזר וסייע לה לרדת בפיגור של שתי נקודות בלבד, 43:45 לריאל במחצית.

 

קמפאצו נהנה מהחיים, הערב מול צסק
קמפאצו נהנה מהחיים, הערב מול צסק"א(צילום: AP)

דימיטריס איטודיס צסק
עובר למערך יהלום? דימיטריס איטודיס (צילום: AFP)

 

שלשה של רודי פרננדס ונקודה מתוך שתיים מהעונשין שמרו על היתרון של ריאל, מול סל ועבירה של קלייבורן, 46:49. קמפאצו הוציא מרודריגס סל ועבירה משלו וגוסטבו איון הגדיל ל-48:56. ריאל שמרה

 על היתרון לאורך כל הרבע וירדה עם 65:73.

 

רודריגס המשיך לסחוב את צסק"א, אבל סרחיו יול מיד הוציא ממנו עבירה רביעית וגם שתי נקודות. דה קולו צימק לחמש בלבד, יול החמיץ משלוש, אבל אותלו האנטר פספס הזדמנות להחזיר את הרוסים לעניינים, 73:78. צסק"א קיבלה את ההזדמנות שלה בזכות עבירה טכנית שנשרקה לחובתו של פאבלו לאסו והשוותה, 80:80. ג'פרי טיילור התעורר עם שלשה ואסיסט לרנדולף, האנטר והיגינס קלעו בצד השני, 84:85. הרוסים עלו לבסוף ליתרון, שלשה גדולה של יול צמצמה 15 שניות לסיום, אבל זה כבר היה מאוחר מדי ובסיום 90:95 לצסק"א.


פורסם לראשונה 17/05/2019 21:54

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ננדו דה קולו
צילום: רויטרס
מומלצים