שתף קטע נבחר

צילומים: AP, AFP

קוואי לנארד: "אני מרגיש טוב, אין תירוצים"

הסופרסטאר של טורונטו סבל מכאבים גם במשחק מספר 4 מול מילווקי (102:120), אבל סירב לרדת מהפרקט: "צריך להמשיך בכל הכוח". ואנונליט: "הבנו שהנרטיב הוא 'קוואי וזמרי הליווי שלו'"

טורונטו פתחה לחלוטין את סדרת גמר המזרח כשהלילה (בין שלישי לרביעי) הביסה את מילווקי 102:120 והשוותה ל-2:2 לפני המשחק הבא שייערך אצל הבאקס בלילה שבין חמישי לשישי.

 

אם בכל שאר המשחקים הקודמים זה היה קוואי לנארד נגד שאר העולם, הפעם הסיפור היה שונה לחלוטין, כשהספסל תרם 48 נקודות, כולל שבע שלשות. "הם באו בגדול הפעם", התייחס לנארד לתרומה האדירה של הצוות המסייע שלו. "כולם התחייבו הלילה, קלעו זריקות ושיחקו הגנה נהדרת".

 

קוואי לנארד (צילום: AFP)
מביא את טורונטו לגבהים שהיא רק חלמה עליהם. קוואי לנארד(צילום: AFP)

 

הסופרסטאר, שסיים עם 19 נקודות והגיע לאחר 52 דקות על הפרקט במשחק מספר 3, נראה צולע במספר מקרים במהלך הערב – בלטו בעיקר הכאבים שלו לאחר הטבעה על הראש של יאניס אנדטוקומבו במהלך הרבע השלישי. למרות שבוודאות הוא נראה כמי שסובל מכאבים, הפורוורד נשאר על הפרקט וטען שהכל בסדר.

 

"אני מרגיש טוב", אמר קוואי. "צריך להמשיך בכל הכוח, להמשיך להילחם. יש לנו סיכוי לעשות היסטוריה. אין תירוצים, אנחנו משחקים כדורסל והשגנו את הניצחון שהיינו זקוקים לו".

 

פרד ואנוליט ונורמן פאוול (צילום: AFP)
הגיע הזמן באמת. פרד ואנוליט ונורמן פאוול(צילום: AFP)

 

פרד ואנוליט, שסוף כל סוף איפס את הידית וסיים עם 13 נקודות, כולל 3 מ-3 מחוץ לקשת, יודע שרק כך הרפטורס יצליחו: "אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להיות יותר טובים. אנחנו מבינים שהנרטיב הפך להיות 'קוואי וזמרי הליווי שלו'. הבנו את זה. צריך לעשות בדיוק אותם דברים את שעשינו הערב, גם במשחק מספר 5".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים