שתף קטע נבחר

"קוואי הכי דומה לג'ורדן שראינו בליגה"

מאמן הקליפרס דוק ריברס התארח בפאנל מיוחד של ESPN לגמר סדרת הגמר בין גולדן סטייט וטורונטו והחמיא לסופרסטאר: "יש לו הכל, קליעה, משחק פוסט, ניתור והוא גם מגן מצוין"

בעוד יומיים (בלילה שבין חמישי לשישי) תחל סדרת גמר ה-NBA בין טורונטו וגולדן סטייט, כשלא רבים נותנים סיכוי לרפטורס, עבורם זוהי הופעת בכורה במעמד ומולם עומדת האלופה בשלוש מארבע השנים האחרונות.

 

אם לקנדים יש איזשהו סיכוי לזכות בגביע, הם זקוקים לקוואי לנארד בשיאו. האיש שהגיע בטרייד מסן אנטוניו הפך לאגדה בעיר כבר בעונתו הראשונה שם ומציג עונת שיא למרות שבשנתיים האחרונות בעיקר היה פצוע.

 

קוואי לנארד (צילום: AFP)
מתעופף כמו הוד אווירותו. קוואי לנארד(צילום: AFP)

כמה העונה שלו מדהימה יעידו המחמאות שהוא זכה להן ממאמן הקליפרס דוק ריברס שהתארח בפאנל מיוחד של ESPN לקראת סדרת הגמר.

 

"הוא (קוואי) השחקן שהכי דומה לג'ורדן שראינו בליגה", החמיא ריברס לכוכב הרפטורס. "לא במובן שהוא ג'ורדן או משהו כזה, אלא שהוא הכי דומה לו. ידיים גדולות, משחק פוסט, יכולת סיום, ניתור אדיר, מגן מצוין, משחק מעבר, אם אתה מגיע לפניו לנקודה כלשהי, הוא ייצמד אליך ויעצור אותך ואז מוסיפים לכך זה גם את היכולת שלו מחוץ לקשת".

 

הפורוורד בן ה-27 נמצא בכושר אדיר בפלייאוף וב-18 משחקים העונה הוא עומד על 31.2 נקודות לערב והכל ביעילות בלתי נתפסת. לנארד קולע ב-50.7 אחוז מהשדה ו-38.8 אחוז מחוץ לקשת ברצף המשחקים הזה.

 

דריימונד גרין ודוק ריברס מסתכלים על ריפליי (צילום: EPA)
בשנה הבאה לנארד ינחת אצלו? ריברס(צילום: EPA)

 

למרות שקשה להתחרות עם ה-33.4 נקודות של ג'ורדן במהלך הקריירה בפלייאוף, לנארד בהחלט מזכיר את השחקן הגדול בכל הזמנים העונה כשהוביל את טורונטו לגמר ה-NBA הראשון בתולדותיה.

 

בקיץ הקרוב החוזה של קוואי יסתיים ונכון לעכשיו הוא מחזיק באופציית שחקן של 21.3 מיליון דולר לעונה הבאה – אותה הוא צפוי לדחות ולחתום על חוזה חדש. על פי סוכנויות ההימורים, דווקא הקבוצה של ריברס, אל.איי קליפרס, היא הפייבוריטית לזכות בו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים