שתף קטע נבחר

יציל את המצב? קווין דוראנט חוזר להתאמן

סטיב קר הודיע שהכוכב ישתתף באימון גולדן סטייט בליל ראשון, בתקווה שהוא יוכל להיות כשיר למשחק הגורלי בטורונטו בלילה שבין שני לשלישי

גולדן סטייט עם הגב לקיר. האלופה בשנתיים הקודמות (ובשלוש מארבע העונות האחרונות) נקלעה לפיגור 3:1 בסדרת הגמר מול טורונטו רפטורס, בעקבות הפסד ביתי שני ברציפות - 105:92. רק קבוצה אחת עד היום חזרה מפיגור כזה בסדרת גמר בדרך לזכייה באליפות - קליבלנד של לברון ג'יימס ב-2016, מול הווריורס. האלופה תולה תקוות בחזרה אפשרית של קווין דוראנט למשחק הבא בטורונטו.

 

אחרי המשחק הרביעי בסדרה דווח ב-ESPN שהכוכב לא צפוי להיות כשיר גם למשחק מספר 5, אבל הערב (ראשון) יש לפחות זיק של תקווה. סטיב קר הודיע שדוראנט יתאמן הלילה, ובקבוצה מקווים שהוא יקבל אישור להשתתף במשחק הקרוב בטורונטו, בלילה שבין שני לשלישי. הפסד נוסף של הווריורס, כזכור, יעניק את האליפות לטורונטו.

 

קווין דוראנט גולדן סטייט (צילום: רויטרס)
קווין דוראנט. זה כבר מאוחר מדי?(צילום: רויטרס)

 

"הוא הולך להתאמן איתנו היום", אמר המאמן כשנשאל על דוראנט, "הוא יקבל קצת עבודה נוספת עם השחקנים הצעירים שלנו, ואנחנו נבחן את זה משם". דוראנט נפצע לפני חודש בשריר התאומים במהלך סדרת בחצי גמר המערב, במשחק החמישי מול יוסטון רוקטס, ומאז לא שיחק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
קווין דוראנט
צילום: רויטרס
מומלצים