שתף קטע נבחר

דיווח: קווין דוראנט וקוואי לנארד עשויים לשחק יחד

ב-ESPN טוענים כי השניים שוחחו ביניהם על האפשרות, כששתי הקבוצות שמסומנות כאופציות עבורם הן הקליפרס והניקס. קליי תומפסון צפוי לחתום על חוזה לחמש שנים בגולדן סטייט עבור 190 מיליון דולר

זה נשמע כמו תסריט דמיוני, אבל ב-ESPN מדווחים כי קווין דוראנט וקוואי לנארד עשויים לשחק יחד באותה קבוצה. על פי הדיווח, השניים שנמצאים בניו יורק בימים אלה שוחחו ביניהם בצורה רצינית על האפשרות.

 

מבחינת תקרת שכר, שתי קבוצות יכולות להחתים את שניהם יחד - מדובר בלוס אנג'לס קליפרס וניו יורק ניקס. גם ברוקלין נטס יכולה לעשות זאת, אבל היא מעדיפה לצרף את קיירי ארווינג ודוראנט.

 

קווין דוראנט גולדו סטייט קוואי לנארד טורונטו (צילום: רויטרס)
דוראנט וקוואי. בקרוב יחד?(צילום: רויטרס)

 

בכל מקרה, לנארד מתכנן לשבת החל מה-1 ביולי, היום בו שחקנים יכולים להתחיל ולשוחח עם קבוצות באופן רשמי, עם לוס אנג'לס לייקרס, הקליפרס, הניקס וטורונטו רפטורס איתה זכה לאחרונה באליפות. דוראנט ידבר עם הקליפרס, הניקס, ברוקלין וגולדן סטייט. בוב מאיירס, הג'נרל מנג'ר של הווריורס צפוי להגיע בימים הקרובים לתפוח הגדול ויהיה זה שיוביל את השיחות עם הפורוורד הפצוע.

 

ניקולה מירוטיץ' צפוי להצטרף לברצלונה

במקביל, גולדן סטייט וקליי תומפסון קרובים לסיכום על חוזה מקסימום חדש לחמש שנים עבור 190 מיליון דולר. הנהלת הקבוצה צפויה לטוס מחר ללוס אנג'לס בה שוהה כרגע הגארד ולהיפגש איתו. 

 

ההפתעה הגדולה של היום מגיעה מצדו של ניקולה מירוטיץ'. הפורוורד המונטנגרי-ספרדי יחתום ככל הנראה בברצלונה ויעזוב את ה-NBA אחרי חמש עונות למרות ממוצע של 12.3 נקודות ו-5.9 ריבאונדים ב-24.2 דקות. מירוטיץ' שגדל דווקא במחלקת הנוער של ריאל מדריד יצטרף ליריבה המרה. הוא שיחק שלוש עונות וחצי בשיקגו, ובהמשך עבר גם בניו אורלינס ומילווקי.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
קווין דוראנט וקוואי לנארד
צילום: רויטרס
מומלצים