שתף קטע נבחר

חג המולד ב-NBA: קליפרס – לייקרס, ווריורס – יוסטון

הליגה חשפה את לוח המשחקים בכריסמס, כשבמוקד לברון ודייויס יפגשו את קוואי וג'ורג', סגנית האלופה תארח את הרוקטס. עוד מתוכנן: פילדלפיה – מילווקי, טורונטו – בוסטון וניו אורלינס מול דנבר

נכון, יש עוד הרבה זמן עד סוף חודש דצמבר וכן, העונה החדשה ב-NBA אפילו לא קרובה להיפתח, אבל אי אפשר שלא להתרגש לקראת לוח משחקי חג המולד בליגה הטובה בעולם.

 

השנה מצפים לנו כמה מפגשים פשוט נפלאים, כשבמוקד הקליפרס והלייקרס ייפגשו ראש בראש בסטייפלס סנטר. כן כן, שמעתם נכון, לברון ג'יימס ואנתוני דייויס מול קוואי לנארד ופול ג'ורג' בערב הכי חגיגי של השנה.

 

קוואי לנארד טורונטו לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס (צילום: רויטרס)
תרשמו ביומנים: בחג המולד הם ראש בראש. קוואי מול לברון(צילום: רויטרס)

 

עוד משחק מסקרן יפגיש את סגנית האלופה גולדן סטייט ווריורס, שתארח את יוסטון המתחדשת עם צמד הגארדים המפחיד שלה – ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק.

 

מילווקי תצא לקרב קשה בפילדלפיה בין שתי הקבוצות הכי חזקות על הנייר במזרח. האלופה טורונטו תארח את בוסטון פוסט תקופת קיירי ארווינג וניו אורלינס עם הבחירה מספר 1 זאיון וויליאמסון תפגוש את דנבר של ניקולה יוקיץ'.

 

כל המשחקים ייערכו כמובן ב-25 בדצמבר, התאריך בו מצוין חג המולד.

 

עוד תאריכים מעניינים שנחשפו, כולם בסימן אקסים: לנארד חוזר לטורונטו ב-11 בדצמבר, דייויס והלייקרס מול הפליקנס ב-27 בנומבר, ארווינג אצל הסלטיקס ב-27 בנומבר, ווסטברוק באוקלהומה סיטי ב-9 בינואר וקריסטפס פורזינגיס נגד ניו יורק ב-14 בנובמבר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
קוואי מול לברון
צילום: רויטרס
מומלצים