שתף קטע נבחר

בכורה לזאיון: "אסור להשוות אותו ללברון"

ג'נטרי, מאמנו של ווילאמסון (16 נק' ו-7 ריב' ב-109:133 של ניו אורלינס על אטלנטה, כולל כמה הטבעות משוגעות), ביקש להוריד את רף הציפיות מהבחירה מספר 1 בדראפט: "רוצים שהוא יהיה הזאיון הכי טוב שהוא יכול". 112:122 למילווקי בלי יאניס על שיקגו

זאיון וויליאמסון בפעולה (צילום: AP)
זאיון וויליאמסון בפעולה. בכורה טובה(צילום: AP)

 

הרבה זמן חיכינו לרגע הזה והלילה (בין שני לשלישי) הוא הגיע: זאיון וויליאמסון ערך את הבכורה שלו במשחק טרום העונה הראשון של ניו אורלינס, שניצחה 109:133 את אטלנטה, לעיני 10,000 צופים.

 

הרוקי שנבחר ראשון בדראפט, שיחק 28 דקות, קלע 16 נקודות באחוזים בינוניים (6 מ-13 ל-2, 0 מ-2 לשלוש), אליהן הוסיף גם 7 ריבאונדים, 3 חטיפות ו-3 אסיסטים, אבל גם ארבעה איבודי כדור. המהלך הראשון שלו בקריירת ה-NBA שלו, איך לא, היה הטבעה מהדהדת.

 

זאיון וויליאמסון בפעולה (צילום: רויטרס)
זאיון וויליאמסון בפעולה(צילום: רויטרס)

 

מאמן ניו אורלינס אלווין ג'נטרי ביקש לפני המשחק לתת לילד קצת שקט: "מעט מאוד שחקנים מסוגלים להגיע בגיל 19 ולהשפיע על הליגה. יש אחד כזה בקליפורניה, אבל אין עוד אף אחד כמוהו", אמר כשהוא רומז על לברון ג'יימס. ההתייחסות ללברון לא הגיעה משום מקום. את הבכורה שלו ערך זאיון באותו תאריך, 16 שנים לאחר שערך קינג ג'יימס את ההופעה הראשונה שלו במדי קליבלנד.

 

"לא צריך להשוות ביניהם. אנחנו לא עושים את זה, אלא רוצים שהוא יהיה הזאיון הכי טוב שהוא יכול להיות", הוסיף ג'נטרי. רגע משעשע היה בין המאמן לכוכב החדש שלו לאחר המשחק כאשר וויליאמסון חלף על פניו ועל פני מספר כתבים ושאל אותו בחיוך: "הם שאלו עליי?". המאמן לא נשאר חייב וענה לו: "למה שהם יעשו דבר כזה?"

 

במשחק נוסף הלילה ניצחה מילווקי את שיקגו 112:122. הבאקס היו עדיין ללא הכוכב הגדול יאניס אנדטוקמבו, אבל כן קיבלו נציגות של המשפחה כשהאח הצעיר תנאסיס תרם 9 נקודות ו-10 ריבאונדים מהספסל. עוד אחד על הספסל שלהם שרשם הופעה סבירה בסטנדרטים המאכזבים שהציב עד כה בליגה היה מיודענו דרגאן בנדר שקלע 12 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים.

 

במשחקים נוספים: קליבלנד הביסה את סן אנטוניו 89:120, אורלנדו את דטרויט 91:115 וניו יורק, בבכורה של הבחירה מספר 2, אר ג'יי בארט (17 נק'), ניצחה את וושינגטון 99:104.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
זאיון וויליאמסון
צילום: רויטרס
מומלצים